ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش 30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ارائه شده است. برای موفقیت در تدریس و بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

1- اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید در زمینه تدریس فعالیت کنید. داشتن عشق و علاقه برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است.

2- از بین دروسی که می توانید تدریس کنید و تقاضای بالایی برای تدریس خصوصی دارند دروسی را انتخاب نمائید که بیشتر به آنها علاقه مند هستید.

3- بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هر چه تسلط خودتان را بر دروس افزایش دهید فن بیان شما هم بهتر خواهد شد و بهتر تدریس خواهید کرد.

4- برای دروس تدریسی خودتان جزوات خلاصه و نمونه سوالات امتحانی تهیه کنید و به شاگردانتان بدهید. کتاب کمک آموزشی هم می تواند مفید باشد.


5- همانطور که گفته شد دروسی را تدریس کنید که علاوه بر آنکه به انها علاقه دارید متقاضی زیادی برای تدریس هم داشته باشند.

6- دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، دروس تخصصی دانشگاهی، نرم افزار و کامپیوتر و .... متقاضی زیادی برای تدریس خصوصی دارند.

7- رضایت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. با نتیجه گرفتن شاگردهایتان شما نیز در تدریس موفق خواهید بود.

8- برای شاگردهایتان برنامه ریزی کنید و به آنها مشاوره بدهید. از هر روش و ابزاری برای نتیجه گرفتن آنها استفاده نمائید.

9- روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید. هر چه تعداد شاگردهای شما بیشتر باشد درآمد بیشتری خواهید داشت.

10- جلسه اول تدریس خصوصی را بسیار خوب عمل کنید تا شاگردهای شما به فکر جایگزین کردن مدرس دیگری به جای شما نباشند.



پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری را هم بخوانید.

11- برای شاگردهایتان با تعهد و دلسوزی تدریس کنید. موفق شدن شاگردهایتان در موفق شدن شما در تدریس خصوصی کاملا موثر است.

12- یک راهکار بسیار عالی برای افزایش تعداد شاگردهایتان این است که شاگردهای فعلی شما رضایت کامل داشته باشند. هم خودشان ترم بعد تماس می گیرند و هم شاگردهای جدید به شما معرفی می کنند.

13-روی کاغذهایی مشخصات تماس خودتان را چاپ کنید و خلاصه درس و نکات مهم درس را حین تدریس روی آن بنویسید تا برای شاگردهایتان باقی بماند.

14- برای جذب شاگرد بیشتر آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است ثبت نمائید.

15- برای درج اگهی تدریس در همین سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. آگهی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید تا شاگرد جذب نمائید.

16- برای حصول بازدهی بیشتر آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد و بیشتر دیده می شود.

17- در دروس تدریسی خودتان آنقدر مسلط باشید که رقیبی برای شما باقی نماند و شاگردهایتان به هیچ وجه حاضر نشوند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند.

18- کار اضافه انجام دهید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. همین کار اضافه مختصر باعث می شود در ذهن شاگردهایتان باقی بمانید. سوال امتحانی به شاگردانتان بدهید و ...

19-برای موفقیت در تدریس خصوصی به صورت مداوم دروس تدریسی خودتان را مطالعه کنید. حتی اگر خوب دروس را بلد هستید باز هم به یادگیری ادامه دهید.

20- پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. به کار تدریس متعهد باشید و به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چه عواملی برای موفقیت در تدریس مهم است؟

21- حتی اگر قول تضمینی بودن کلاسهای خصوصی را به شاگردهایتان و یا والدین آنها نداده اید پیش خودتان فرض کنید کلاسها تضمینی است و بسیار عالی کار کنید.

22- برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید و به مرور با افزایش کیفیت کارتان قیمت کلاسهای خصوصی را هم بالا ببرید.

23- برای اینکه بتوانید در طول روز تعداد کلاسهای بیشتری داشته باشید کلاسهایی را که به هم نزدیکتر هستند در یک زمان (مثلا صبح شنبه) هماهنگ کنید.

24- اگر شاگردهایتان موافق بودند در هر بار مراجعه به منزل شاگردهایتان دو جلسه تدریس برگزار کنید و در بین جلسات استراحت قرار دهید. به این ترتیب وقت شما در مسیر کمتر تلف می شود.

25- کلاسهای نیمه خصوصی را به شاگردهایتان پیشنهاد دهید. به این ترتیب هم برای آنها هزینه مناسبتر خواهد بود و هم درآمد شما از تدریس بیشتر خواهد شد.

26- برای ایام امتحانات که موردهای بهتری برای تدریس خصوصی پیشنهاد داده می شود بخشی از وقت خودتان را آزاد بگذارید.

27- جذب شاگرد به صورت مستقیم و از طریق درج اگهی تدریس خصوصی در همین سایت از جذب شاگرد از طریق آموزشگاه ها بهتر است. به این ترتیب کل مبلغ تدریس را برای خودتان بر می دارید.

28- کارت خودتان را به شاگردهایتان بدهید و از آنها بخواهید شما را به دوستان، آشنایان و همکلاسی هایشان معرفی نمایند. خوب تدریس کنید این اتفاق به صورت خود به خود می افتد.

29- با همکاران خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ارتباط باشید. به آنها شاگرد معرفی کنید و از انها شاگرد بگیرید. به این ترتیب همیشه شاگرد خواهید داشت.

30- مهمترین نکته برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی داشتن جلسات تدریس با کیفیت بالا است. هر چه بهتر تدریس کنید و بهتر نتیجه بگیرید درآمد شما بالاتر خواهد بود.



مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم را هم پیشنهاد می کنیم.

برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) را از دست ندهید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس تا سال 98 : بیش از 19000 مدرس

بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات: بیش از 28000 بازدید در روز

تعداد مقالات آموزشی، تست کنکور، جزوه، سوال امتحانی و ... ثبت شده در ایران مدرس: بیش از 10000

سایت ایران مدرس دارای بخش اختصاصی برای کنکور است و آگهی های تدریس ویژه در این بخش نمایش داده خواهد شد.

آگهی های ویژه تدریس علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 مقاله آموزشی، تست کنکور و سوال امتحانی و .... نمایش داده خواهد شد.

سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است.




فعالیت موثر و مفید در زمینه تدریس خصوصی و موفقیت در این زمینه






منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 984 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image