ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 1403 و 1404

تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 1403 و 1404

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 1404 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر متقاضی تدریس به صورت حق التدریسی در هر کدام از دانشگاههای جامع علمی کاربردی، دانشگاه آزاد و پیام نور و دانشگاه فرهنگیان در ترم دوم 1404 -1403 و یا ترمهای بعد از ان هستید و قصد دارید با فعالیت در زمینه تدریس در دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی درآمد کسب نمائید، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای دانشگاهی و کسب درآمد بالا


1- ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی: به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراخوان ثبت نام برای متقاضیان تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه سال جاری خبر داد. دکتر محمد حسین امید بیان کرد: رشته هایی را که مراکز آموزش نیاز به مدرس دارند، اطلاع رسانی می شود و دوباره ثبت نام از متقاضیان صورت می پذیرد، در مهلت مقرر مدارک از متقاضیان اخذ می شود و در جلسات مصاحبه با کارگروه های تخصصی، مورد ارزیابی قرار می گیرند. اگر معلم ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری هستید می توانید در دانشگاه تدریس نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی عبارت تدریس در دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.


تدریس در دانشگاه علمی کاربردی


2- تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی: ممکن است بخواهید در دانشگاه آزاد تدریس کنید. در این زمینه برای کسب اطلات بیشتر به لینک https://sahem.iau.ir/ مراجعه کنید. اگر اطلاعات مناسبی را از صفحه مزبور بدست نیاوردید، در گوگل عبارت تدریس در دانشگاه آزاد را جستجو کنید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی متوسطه و دانشگاه و کسب درآمد بالا را هم پیشنهاد می کنیم.



3- تدریس در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و تهران شمال: در صفحه مربوط به دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در زمینه شرایط حق التدریس توضیحاتی ارائه شده است. بخش از توضیحات ارائه شده به صورت زیر است:


ضوابط تدریس مدرسان حق التدریس دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی


 1- اعضای هیات علمی سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یا دانشگاه های دولتی


2- مدرک تحصیلی دکتری یا دانشجوی دکتری (دربعضی رشته های هنرومعماری دارای مدرک کارشناسی ارشد ودارای سابقه تدریس )


 3- داشتن تاییدیه صلاحیت تدریس ازهیات اجرایی جذب استان تهران


 4- حداکثر ساعات مجاز تدریس دررشته های حسابداری، هنرومعماری، فنی ومهندسی وتربیت بدنی 16 ساعت وبقیه رشته های تحصیلی 12 ساعت درهفته می باشد .


برای کسب اطلاعات در زمینه تشکیل پرونده مدرسین مدعو در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال هم بر روی عبارت تدریس در دانشگاه آزاد تهران شمال کلیک کنید. متقاضیان محترم تدریس در دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال خواهشمند است جهت اخذ مجوز تدریس از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ارسال مدارک ذیل حداکثر تا هفته پنجم هر نیمسال تحصیلی اقدام نمایند. برای مشاهده سامانه ثبت اطلاعات اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی نیز اینجا کلیک نمائید.


حتما بخوانید: استخدام معلم خصوصی آنلاین سال ۱۴۰۳


تدریس در دانشگاه آزاد


4- تدریس در دانشگاه فرهنگیان: فراخوان متقاضیان همکاری با دانشگاه فرهنگیان – در وب سایت دانشگاه فرهنگیان هم در زمینه همکاری با این دانشگاه و تدریس در آن توضیحاتی ارائه شده است و یک فرم درخواست قرار داده شده است که در رابطه با تکمیل فرم مذکور توضیحاتی به صورتی که در ادامه می آید ارائه شده است: متقاضیان همکاری با دانشگاه فرهنگیان لازم است بخش‌های مختلف فرم زیر را بصورت کامل، تکمیل نمایند. بدیهی است تکمیل این فرم در راستای تشکیل بانک اطلاعاتی از علاقه‌مندان همکاری با دانشگاه بوده و تکمیل آن حقی را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد. دانشگاه فرهنگیان درچارچوب ضوابط و مقررات برای انتخاب کادر مورد نیاز خود از این بانک اطلاعاتی نیز بهره خواهد برد. توجه توجه به منظور ثبت نام در فرم با استفاده از Internet Explorer ورژن 8 یا 9 استفاده نمایند یا Google Chrome و firefox اقدام نمایند و کد رهگیری دریافت نموده و از ثبت نام مجدد خودداری نمایند.


تدریس در دانشگاه فرهنگیان


5- تدریس در دانشگاه پیام نور: برای فعالیت در زمینه تدریس در دانشگاه پیام نور باید به پورتال این دانشگاه و زیر پورتال هیات اجرایی جذب مراجعه نمائید. جهت تكميل فرم الكترونيكي درخواست همكاري با دانشگاه پيام نور بر روی این لینک کلیک کنید.


تدریس در دانشگاه پیام نور


6- تدریس خصوصی دروس دانشگاهی: علاوه بر موارد گفته شده، اگر به تدریس در زمینه آموزش و دروس دانشگاهی علاقه دارید و در این زمینه توانایی لازم را دارید، می توانید به صورت خصوصی دروس دانشگاهی را تدریس کنید. در حقیقت درآمد فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی به نسبت حالتی که به صورت حق التدریس در دانشگاههای مختلف درسها را ارائه بدهید بسیار بالاتر است. در همین سایت (ایران مدرس) می توانید به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کرده و بعد از ثبت نام تبلیغات خودتان را درج نمائید). ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارد. همین الان عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که در صفحه اول نتایج ایران مدرس حضور دارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در این وب سایت ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش دروس دانشگاهی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای ثبت تبلیغات تدریس و کسب درآمد از آموزش دروس دانشگاهی در سال 1404 و 1403 بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را بخوانید.


مطالعه مقاله موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب هم مفید است.


تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


(تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 1404 و 1403)


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 10412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image