ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام ۱۵۰۰ نفر در دستگاه های اجرایی کردستان (12 شهریور 91)

استخدام ۱۵۰۰ نفر در دستگاه های اجرایی کردستان (12 شهریور 91)

به گزارش پرتال استخدامی کشور (شتاب) موسی مرادیانی در جلسه هم اندیشی رفع موانع و مشکلات جذب و تامین نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی استان کردستان، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف بلند مدت توسعه و محقق ساختن چشم انداز برنامه های توسعه پایدار باید از افراد متخصص با اندیشه و تفکر خلاقانه برای ایجاد فضای تحرک و پویایی در پیکره دستگاه های دولتی استفاده شود.


وی افزود: با آغاز به کار دولت طرح های زیربنایی و عمرانی فراوانی در عرصه های مختلف از جمله مسکن مهر، هدفمندی یارانه ها، توسعه بخش صنعت و کشاورزی با عزم و اراده بی نظیر اجرایی شده و نتایج مطلوبی نیز حاصل شده است و در واقع این تلاش ها بر کسی پوشیده نیست و در این رابطه دولت برای تحرک بخشی و سرعت بخشیدن به اهداف فوق عنایت ویژه ای به ساماندهی و تغییر وضعیت نیروهای انسانی دستگاه های دولتی داشته است و با اتخاذ ساز و کارهای مناسب در جهت پرکردن ظرفیت خالی نیروهای انسانی اقدام کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان یادآور شد: در این راستا باید تلاش کرد در استانهای محروم از توان و ظرفیت حداکثری برای جذب نیروهای انسانی متخصص و کارشناس مورد نیاز استفاده کرد.

مرادیانی در پایان گفت: مدیران استان باید با نگاه فرابخشی به وضعیت فعلی نیروهای انسانی دستگاه های مربوطه نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز با استفاده از راهکارهای قانونی اقدام کنند و نقاظ ضعف خود را برای خدمت بهتر به ارباب رجوع پوشش دهند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری کردستان نیز در ادامه این جلسه بر اصلاح ساختار تشکیلاتی و ساماندهی نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

۱۵۰۰ نفر در دستگاه های اجرایی کردستان جذب می شوند

اسعد یوسفی گفت: با توجه به نیازهای دستگاه ها و ادارات دولتی به استخدام و جذب نیروهای متخصص و کارشناس مقدمات جذب و به کارگیری این افراد با مجوز دولت در اولویت برنامه های دفتر منابع انسانی استانداری قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس در سال جاری بیش از هزار و ۵۰۰ نفر با استفاده از سهمیه استخدامی از محل ابلاغیه دولت عدالت محور به استان در ۳۵ دستگاه اجرایی و در بخش های مختلف جذب و به کارگیری می شوند.

یوسفی ادامه داد: در حال حاضر در برخی از زمینه ها ساختار و چارت اداری دستگاه ها متناسب با وظایف و ماموریت ها و نیاز امروز استان نیست و ایجاد تحرک و نوآوری و بروز رسانی و بازسازی و همچنین اصلاح ساختار چارت سازمانی ادارات و دستگاه های اجرایی با استفاده ازورود کارشناسان کارآمد و توانمند به منظور تحول زیر بنایی امری الزامی است.

وی ریسک پذیری و دور اندیشی و آینده نگری را لازمه مدیریت برشمرد و گفت: استان کردستان در مسیر توسعه قرار دارد و مدیران در این رابطه باید برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها و جذب اعتبارات و تامین نیروهای انسانی شجاعت و جسارت لازم را از خود نشان دهند تا شاخص های توسعه در استان ارتقا یابد.

یوسفی ثبات و امنیت شغلی را در میان نیروی انسانی یک نیاز جدی و ضروری دانست و خواستار تلاش دستگاه های اجرای برای ساماندهی و تغییر وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی دستگاه ها با استفاده از قوانین، مقررات و دستورالعمل ها و سیاست های دولت شد

کلمات کلیدی: استخدام کردستان، استخدام کردستان شهریور 91، استخدام کردستان سال 91، استخدام دستگاه های اجرایی کردستان، جذب 1500 نفر در دستگاه های اجرایی کردستان

آمار بازدید: 617 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image