ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برترین کتاب‌های کودک و نوجوان در سال‌های 90 و 91 معرفی شدند (2 بهمن 92)

برترین کتاب‌های کودک و نوجوان در سال‌های 90 و 91 معرفی شدند (2 بهمن 92)

هفتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که کتاب‌های چاپ اول سال 90 و 91 را مورد داوری قرار داده بود، برگزیدگان خود را معرفی کرد.




به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان صبح امروز چهارشنبه 2 بهمن و با برپایی مراسم اختتامیه در تالار ایوان شمس در تهران به کار خود پایان داد و آثار برتر در حوزه داستان و شعر معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، «آرش» نوشته مرجان فولادوند با تصویرگری پژمان رحیمی زاده از انتشارات افق کتاب برتر در بخش داستان های تالیفی و «خنده های تربچه ای» نوشته سمیرا قیومی با تصاویر عاطفه ملکی‌جو از انتشارات علمی- فرهنگی کتاب تشویقی در بخش داستان های تالیفی شدند. هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته عنوان کتاب برگزیده ندانست.

در بخش ترجمه نیز داستان «اختراع هوگو کابره» نوشته برایان سلزنیک ترجمه رضی هیرمندی از انتشارات افق با عنوان کتاب برتر شناخته شد. «شاهزاده ایرانی 1 و 2» نوشته کارلا جابلونسکی با تصویرگری فرهاد جمشیدی و ترجمه حسین شهرابی از انتشارات افق و «اسم من میناست» نوشته دیوید آلموند با ترجمه مریم رفیعی از انتشارات ایران بان جزء کتاب های برگزیده شناخته شدند.

همچنین «جایی که کوه بوسه می زند بر ماه» نوشته دریس لین با ترجمه پروین علیپور از انتشارات افق و «نان ابری» نوشته و تصویرگری هینبک با ترجمه کیانگ این لی از انتشارات او با عنوان کتاب های تشویقی در بخش داستان(ترجمه) شناخته شدند.



هفتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان در بخش شعر هیچ اثری را شایسته عنوان کتاب برتر ندانست، اما در این بخش مجموعه شعر ناصر کشاورز با تصویرگری علی خدایی و عنوان «من و مامان و بابام» از انتشارات به‌نشر به عنوان کتاب برگزیده «مجموعه سی و سه شعر» از مریم اسلامی با تصویرگری منصوره محمدی، انتشارات قدیانی با عنوان کتاب تشویقی معرفی شدند.

«فرهنگ نامه طلایی نوآموز» در بخش علمی و آموزشی (تالیف) با عنوان کتاب برتر شناخته شد، علیرضا باقری و یاسمن حسن بیگی نویسندگان، الهام و فرشته ارکیا، اکبر افشار و... تصویرگران این فرهنگ‌نامه هستند که از سوی انتشارات طلایی منتشر شده است.

همچنین «مجموعه پرسش های نخستین، پاسخ های بی پایان» نوشته مهدی یوسفی، حسین شیخ‌الاسلامی، مازیار سمیعی و نادر شهریوری با تصویرگری مهدی کریمی زاده از انتشارات افق با عنوان کتاب برگزیده «فرهنگ نامه مشاغل» نوشته مریم احسانی و حدیثه اوتادی با تصویرگری علی دشتکی و عرفان کوشش از انتشارات طلایی با عنوان کتاب تشویقی شناخته شدند.

در بخش علمی و آموزشی (ترجمه) نیز هیات داوران هیچ اثری را شایسته عنوان کتاب برتر ندانست. کتاب برگزیده در این بخش «میراث مسلمانان در جهان ما» نوشته پروفسور سلیم الحسنی با ترجمه افسانه حجتی طباطبائی، سیاوش شایان، محمد کرام الدینی و... از انتشارات طلایی و «اطلس جغرافی برای دانش آموز» نوشته بلیندا وبر با ترجمه مسعود جوادیان از انتشارات افق بود.

همچنین «اطلس سه بعدی جهان» با ویرایش حسن سالاری و ترجمه سپیده خلیلی از انتشارات تولد با عنوان کتاب تشویقی شناخته شد.

هفتمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان با حضور علی اکبر اشعری رئیس پیشین کتابخانه ملی، توران میرهادی، نادر قدیانی، محمدرضا صدیق‌توکلی، کوروش پارسانژاد و... در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image