ارتباط مستقیم با 30950 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مهارت‌آموزی 16 هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان (5 بهمن 92)

مهارت‌آموزی 16 هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان (5 بهمن 92)

رئیس موسسات کارآموزی آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از آموزش 16 هزار و 574 نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان طی امسال خبر داد.


وهب مختاران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در حال حاضر 181 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان در حال فعالیت هستند که در مجموع آموزش‌های مهارتی 122 حرفه را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان و براساس برنامه‌های درسی و استانداردهای مهارت آموزش مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی اقدام می‌‌کند.

رئیس م‍ؤسسات کارآموزی آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: در 9 ماهه نخست بیش از 3 میلیون و 374 هزار نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده که بیشترین تعداد آموزش‌دیدگان در شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان آموزش ارائه شده نزدیک به 6 درصد نسبت به 9 ماهه سال 91 افزایش داشته است.

مختاران فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، امور مالی و بازرگانی، عمران، برق، گردشگری، مکانیک، معدن، مخابرات و الکترونیک، اتومکانیک، کنترل و بازار دقیق، صنایع چوب، تاسیسات،صنایع دستی، صنایع غذایی، خدمات آموزشی و بهداشت و ایمنی را رشته‌های زیر پوشش بخش خصوصی عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: آموزش‌دیدگان در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و پس از قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت کسب می‌کنند.

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image