ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع کارت آزمون سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان (7 بهمن 92)

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان (7 بهمن 92)

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از توزیع کارت هفتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی خبر داد.


احمد سیفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: توزیع کارت هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و خصوصی از ساعت هشت صبح امرزو آغاز شده و تا ساعت 24 روز نهم بهمن ماه ادامه می‌یابد.

وی گفت: مرحله کتبی هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... در روز پنجشنبه مورخ دهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان ادامه داد: هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت امسال پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای روز جمعه مورخ 11 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است.

سیفی ادامه داد: متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...)که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ هفتم تا نهم بهمن با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند، از تاریخ هفتم تا نهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی (حداقل 50 از 100 نمره)، براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image