ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار یکسان سازی استانی اجاره بهای خوابگاه های غیردولتی/ بالاترین و پایین ترین نرخ اجاره بها (8 بهمن 92)

یکسان سازی استانی اجاره بهای خوابگاه های غیردولتی/ بالاترین و پایین ترین نرخ اجاره بها (8 بهمن 92)

عضو هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی از یکسان سازی قیمت اجاره بهای خوابگاه های غیردولتی به صورت استانی خبر داد .علی رضا شوکتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای یکسان سازی قیمت خوابگاه های غیردولتی مقررشد قیمت خوابگاه ها به صورت استانی یکسان شود.


وی ادامه داد: براساس این طرح دانشگاه ها و خوابگاه داران غیر دولتی در هر استان قیمت های مورد نظر خود برای اجاره بهای خوابگاه ها در یک ترم را اعلام می کنند سپس در جلسه ای که با حضور هر دو گروه برگزار می شود برروی یک قیمت نهایی اتفاق نظر می کنند که مورد تایید هر دو گروه است.

عضو هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی افزود: در حال حاضر این طرح در استان سمنان به صورت پایلوت آغاز شده و سپس در استان های دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اجاره بهای خوابگاه های غیر دولتی در استان های مختلف بنا به خدماتی که ارایه می دهند و سرمایه ای که صرف کرده اند، متفاوت است پایین ترین اجاره بها 300 هزار تومان و بالاترین آن 800 هزار تومان است.

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image