ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی انتصاب دبير شوراي آموزش علوم پايه پزشكي/ تعیین مشاور معاون آموزشي (11 بهمن 92)

انتصاب دبير شوراي آموزش علوم پايه پزشكي/ تعیین مشاور معاون آموزشي (11 بهمن 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دكتر جمشيد حاجتي را به سمت دبير شوراي آموزش علوم پايه پزشكي، بهداشت و تخصصي منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در این حکم یادآور شده است: اميدوارم با اتكال به خداوند متعال و با استفاده از توان و تجربه خويش، اساتيد دانشگاهها ، دبيران و اعضاء بورد رشته هاي مختلف علوم پايه، ساير صاحبنظران و انديشمندان و نهادهاي مرتبط و در راستاي همگرايي با علوم باليني در جهت ايجاد تحول و اعتلاي مباني علوم پايه پزشكي و بهداشتي، ارتقاء كيفي تحصيلات تكميلي، همكاري موثر در تحليل و برآورد نيروي انساني مورد نياز كشور در اين بخش، بازنگري برنامه هاي درسي، كمك در تدوين كتب مرجع و درسنامه هاي بومي، تقويت و توسعه عرصه ها و رشته هاي بين رشته اي براساس اسناد بالادستي، برنامه پنجم توسعه، نقشه جامع علمي و نقشه جامع علمي نظام سلامت موفق و مويد باشيد.

دكتر جمشيد حاجتي استاد دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران است.

پیش از این دکتر محمدحسین اسدی استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله مسئولیت این شورا را برعهده داشت.

همچنین بر اساس حکم دیگری از معاون آموزشی، دكتر سيد اسماعيل مفيدي به عنوان مشاور معاون آموزشی منصوب شد.

در این حکم خاطرنشان شده است: كسب مرجعيت علمي در علوم پزشكي از اهداف مهم برنامه چشم‌انداز ايران 1404 است. در اين راستا تقويت ارتباطات بين‌المللي، تدوين درسنامه‌ها و كتب مرجع پزشكي به زبان فارسي و ترجمه آنها به ساير زبانهاي بين‌المللي، تسهيل روابط بين دانشگاهي، ترجمه كوريكولوم‌هاي آموزشي، مبادله استاد و دانشجو و قرار گرفتن در رتبه‌بندي‌هاي معتبر بين‌المللي اهميت فراواني دارد. نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالي و به منظور كمك به تحقق اهداف فوق به موجب اين ابلاغ به عنوان مشاور معاون آموزشي منصوب می شوید.

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image