ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آموزش‌های مهارتی باید موجب کارآفرینی شود

آموزش‌های مهارتی باید موجب کارآفرینی شود

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: حمایت از کسانی که توانایی کارآفرینی و فراهم کردن فرصت شغلی را دارند لازم است و آموزش مهارتی بایدبه‌‌ اندازه‌ای اجرا شود که موجب کارآفرینی و اشتغال باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحمن قلاوند صبح امروز درنشست تخصصی تولید و آموزش‌های محصول محور درسالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای تشکیل شد اظهار کرد: استفاده ازپتانسیل‌های انسانی وتجهیزات درجهت توسعه کارآفرینی و فرصت شغلی در استان نیاز است.

وی ادامه داد: با ایجاد پایگاه‌های کارآفرینی امکان آموزش مهارتی وایجاد تفکر و توان تولید و کارآفرینی در هر شهرستان فراهم کرد.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: باتعامل با کانون انجمن کارآفرینی می‌توان در هر شهری از استان یک پایگاه کارآفرینی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه رابطه بین فنی و حرفه‌ای باکارآفرینی باید تقویت شود تا بتوان از پتانسیل و امکانات بهره کافی برد عنوان کرد: حمایت از کسانی که توانایی کارآفرینی و فراهم نمودن فرصت شغلی را دارند لازم است و آموزش مهارتی باید به‌‌ همان اندازه‌ای اجرا شود که موجب کارآفرینی و اشتغال باشد.

به گزارش فارس، تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان و کانون انجمن کارآفرینی استان در راستای حمایت ازکارآفرینان و با هدف اشتغال جوانان مهارتی منعقدشد.

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image