ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه ۲۰۰ نیازمندی فناورانه صنعت خصوصی در جشنواره نوآوری و شکوفایی

ارائه ۲۰۰ نیازمندی فناورانه صنعت خصوصی در جشنواره نوآوری و شکوفایی

دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی گفت: در این جشنواره ۲۰۰ نیازمندی فناورانه صنعت خصوصی در قالب سی‌دی جمع‌آوری شده و به مخترعان ارائه می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آریا الستی دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری صبح امروز با اشاره به تفاوت‌های جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج علمی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری حداکثری از سرمایه‌ها و منابع مالی مردمی و بخش خصوصی از رویکردهای اصلی ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی است.

الستی گفت: در جشنواره امسال کتابچه شناسنامه اختراعات نیز به روز شده و پرتال ویژه جشنواره برای مراجعه مخترعان طراحی شده است.

دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: همچنین در این جشنواره 200 نیازمندی فناورانه صنعت خصوصی در قالب سی‌دی به مخترعان ارائه می‌شود.

به گفته وی 500 سرمایه‌گذار نیز برای شرکت در این جشنواره به طور رسمی دعوت شده‌اند.

الستی با اشاره به قراردادهای منعقد شده بین مخترعان و بخش خصوصی در جشنواره‌های گذشته گفت: در سومین جشنواره نوآوری و شکوفایی قراردادهایی به میزان 5/3 میلیارد تومان در طول جشنواره منعقد شد و پس از آن نیز از طریق جشنواره قراردادهایی معادل 10 میلیارد تومان در طول سال صورت گرفت.

الستی گفت: در جشنواره چهارم قراردادهایی معادل 4 میلیارد تومان و پس از آن در طول سال 10 میلیارد تومان منعقد شد و در جشنواره پنجم نیز قراردادهایی به میزان 5/9 میلیارد تومان و یک قرارداد 50 میلیون دلاری تامین تجهیزات بین بخش خصوصی و مخترعان منعقد شد و در طی سال نیز قراردادهایی به میزان 10 میلیارد تومان صورت گرفت.

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image