ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گام بلند سوره مهر برای معرفی ادبیات کودک در نمایشگاه کتاب/معرفی 140 اثر تازه در سایر حوزه‌ها

گام بلند سوره مهر برای معرفی ادبیات کودک در نمایشگاه کتاب/معرفی 140 اثر تازه در سایر حوزه‌ها

مدیر‌عامل انتشارات سوره مهر با بیان اینکه برنامه اصلی این ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال آینده معرفی آثار تولید شده در حوزه کودک و نوجوان خواهد بود که در بیش از 100 عنوان درحال‌ حاضر زیر چاپ است؛ از ارائه نزدیک به 140 عنوان اثر جدید در سایر حوزه‌ها در نمایشگاه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات سوره مهر یکسال پس از تولید 100 عنوان کتاب جدید از تولیدات واحد ادبیات کودک حوزه هنری، این آثار را به زیر چاپ برد و به زودی سی‌مجلد نخست از آنها را که در قالب مجموعه نمایش‌نامه‌های آسان منتشر شده است رونمایی خواهد کرد.

محمد حمزه‌زاده‌ مدیر‌عامل سوره مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: عمده فعالیت‌ سوره‌مهر در روزهای باقی‌مانده سال جاری و نمایشگاه کتاب سال بعد معرفی و انتشار آثار تولید شده با موضوع کودک و نوجوان است که در قالب مجموعه‌های مختلفی تولید و آماده انتشار شده است.

وی ادامه داد: از مجموعه‌های تولید شده در حال حاضر بیش از 100 عنوان زیر چاپ است و باقی آثار نیز در مرحله جلد‌سازی و آماده‌سازی پیش از چاپ به سر می‌برند.

حوزه هنری از سال پیش در تدارک تولید و تالیف آثاری ویژه مخاطبان کودک و نوجوان بود که نخستین گروه آن قرار بود زمستان سال گذشته روانه بازار کتاب شود که به دلیل پاره‌‌ای از مشکلات این موضوع به تعویق افتاد.

پیش از این مسئولان واحد ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری تعداد آثار تولید شده و آماده انتشار این واحد را 152 عنوان اعلام کرده بود که در قالب طرح انتشار یکصد کتاب از آغاز سال 91 تولید آنها در واحد کودک و نوجوان حوزه هنری کلید خورد.

این آثار در قالب پروژه‌های گوناگونی از جمله «مجموعه‌های کودکانه»، «زندگی معصومین (ع)»، «روزهای انقلاب»، «قصه‌های شیرین ایرانی» (برگردان متون کهن ادبیات فارسی)، «قصه‌های جور واجور»، «داستان‌های طنز» و ... تولید شده‌اند، موضوعات هر اثر به فراخور هر پروژه تعیین شده است؛ ضمن اینکه تعداد زیادی از این مجموعه، دارای موضوع آزاد هستند.

حمزه‌زاده همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه سوره مهر برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال آینده گفت: تا به امروز و بر اساس برنامه‌ریزی ما، 130 تا 140 عنوان کتاب چاپ اول در نمایشگاه کتاب‌سال بعد حضور خواهیم داشت که در زمینه‌های مختلفی مانند داستان، شعر، خاطرات و مباحث نظری منتشر شده‌اند و این تعداد مجزا از عناوین منتشر شده برای مخاطب کودک و نوجوان خواهد بود.

به گفته حمزه‌زاده انتشارات سوره مهر در سال جاری در 450 نوبت به انتشار کتاب‌های چاپ نخست و تجدید چاپ شده پرداخته است که یکی از شاخص‌ترین آنها با عنوان «آه با شین» به قلم محمد کاظم مزینانی به زودی در حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image