ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام 2 هزار دانشجوی مازندرانی به سرزمین نور

اعزام 2 هزار دانشجوی مازندرانی به سرزمین نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از اعزام متمرکز بیش از 2 هزار دانشجوی مازندرانی به سرزمین‌ نور خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، حمیدرضا لزگی گفت: بیش از 2 هزار دانشجوی دانشگاه‌های مازندران در قالب کاروان‌هایی به صورت متمرکز از اول تا 25 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: این کاروان‌ها در ستاد اسکان بسیج دانشجویی که در خرمشهر برپا شده است، مستقر می‌شوند و بسیج دانشجویی استان پشتیبانی از این کاروان‌ها را برعهده دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران تصریح کرد: از آنجا که دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند در واقع راهیان نور یکی از راه‌هایی است که دانشجویان را نسبت به مسائل اسلام آشناتر ساخته و به همین دلیل راهیان نور دانشجویی تاثیر بیشتری دارد.

لزگی تاکید کرد: راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است که هر سال بسیاری از دانشجویان را به سوی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سوق می‌دهد.

وی تصریح کرد: حضور در مکان‌هایی که شهدا در آنجا زندگی کرده و به شهادت رسیده‌اند، سبب دگرگونی حالات روحی انسانی می‌شود و موفقیت جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله اگر با تمام ابعادش برای جوانان و دانشجویان بازگو شود روحیه خودباوری را در آنان زنده خواهد کرد.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image