ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مراسم نکوداشت محمود منصور برگزار شد

مراسم نکوداشت محمود منصور برگزار شد

مراسم نکوداشت دکتر محمود منصور استاد باسابقه روانشناسی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی تهران برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این مراسم، روسای دانشکده‌های روانشناسی شهیدبهشتی، خوارزمی و دانشگاه شاهد به توصیف صفات ویژه دکتر منصور در تدریس و بزرگداشت این استاد روانشناسی پرداختند.


سپس دکتر منصور در ادامه مراسم و پس از نمایش فیلم مستندی از زندگی و آثارش، به سخنرانی پرداخت و با بیان به این‌که «چیزهای زیادی در دل دارم» به توضیح کوتاهی درباره علم روانشناسی پرداخت و همچنین با یادآوری «مظلومیت این رشته» گفت: علم روانشناسی وارداتی است. این علم باید راه خودش را طی کند تا بتواند تبدیل به علم بومی و بعد صادراتی شود.


وی همچنین از نظام کنونی آموزش عالی انتقاد کرد و گفت: آموزش عالی ما دچار روزمرگی شده است. شاید از افراد بسیار نیکخواهی استفاده کنند، اما به روز نیست. نظام آموزشی ما فرصت ندارد تا فکر کند که اگر مطالبی در غرب بوجود می‌آید، چرا بوجود آمده است. امروز باید آموزش عالی را قانع کنید تا از سطحی‌نگری دست بردارد.


وی در عین حال از تلاش‌ها و زحمات دکتر اژه‌ای رییس انجمن روانشناسان ایران قدردانی کرد.


در پایان این مراسم پس از قرائت پیام دکتر رهبر رییس دانشگاه تهران، و دکتر الله‌یاری رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، هدایایی از سوی دانشگاه‌های تهران، خوارزمی و شاهد و انجمن روانشناسان ایران و ستاد چهره‌های ماندگار به دکتر منصوراهدا شد.


به گزارش ایسنا؛ دکتر محمود منصور 83 ساله که پس از 11 سال تحصیل در زمینه روانشناسی در سوئیس به کشور خود، ایران بازگشته است، کسی است که در سال 1356 اولین لغتنامه روانشناسی را در ایران منتشر کرد.

آمار بازدید: 189 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image