ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر برگزار می شود/ اسامی دانشگاهها و دانشکده های فعال

جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر برگزار می شود/ اسامی دانشگاهها و دانشکده های فعال

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس از برگزاری سومین دوره جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر در روزهای 15 تا 23 اسفندماه سال جاری خبر داد.

حمید قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر برگزاری سومین جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر، اظهار داشت: بخش علمی و دانشگاهی سومین جشنواره بین المللی مد و لباس دانشجویی با مشارکت اعضای شورای راهبردی مدتهاست فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی درباره زمان برگزاری این جشنواره و برخی دانشگاههای همکار، گفت: این جشنواره روزهای 15 تا 23 اسفند برگزار می شود. همچنین دانشگاههای الزهرا، فنی و حرفه ای با حضور 30 دانشکده، کاشان، قم، آزاد یزد، جهاد دانشگاهی البرز، جهاد دانشگاهی تهران و برخی دیگر از دانشگاهها در این جشنواره، حضور دارند.

وی با بیان اینکه این بخش از جشنواره شامل دو قسمت رقابتی و غیررقابتی است، افزود: در بخش رقابتی، طرح اولیها، مقالات و پایان نامه ها مشارکت دارند؛ در بخش دانشجویی و طراحی لباس، قسمتی با عنوان " دانشجو برای دانشجو و عموم برای دانشجو" فعال می شوند.

دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس درباره مهمترین اقدام صورت گرفته در این دوره از جشنواره مد و لباس دانشجویی فجر، گفت: برای نخستین بار در ساختار جشنواره ای، اعضای هیأت علمی بخشهای رقابتی، از میان اعضای شورای راهبردی و نمایندگان دانشگاهها با پیشنهاد کاندیدا شدن اعضا و سپس رای گیری، انتخاب شده اند.

قبادی خاطرنشان کرد: دو هیأت علمی و داوری و دو بخش دانشگاهی و علمی در این دوره از جشنواره فعالیت می کنند و این دو هیأت، داوری آثار محتوایی و دانشگاهی را بر عهده دارند.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image