ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کار دانشجویی در برابر هزینه خوابگاه/ فعالیت فرهنگی دارای بیشترین متقاضی

کار دانشجویی در برابر هزینه خوابگاه/ فعالیت فرهنگی دارای بیشترین متقاضی

مدیرکل کوی دانشگاه تهران با بیان اینکه 3 درصد دانشجویان کوی، کار دانشجویی انجام می دهند گفت: کاردانشجویی به تمام متقاضیان تعلق نمی گیرد و تنها دانشجویانی که دارای شرایط خاص هستند از اولویت برخوردارند.

موسی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت دانشجویان کوی دانشگاه تهران در کار دانشجویی گفت: کوی دانشگاه تهران به صورت محدود، دانشجویان متقاضی کار دانشجویی را در شورای صنفی، تشکل‌های دانشجویی و بخش خدمات قابل ارایه به دانشجویان پذیرش می کند و درقبال کمکی که دانشجویان انجام می دهند مبلغی را به عنوان دستمزد به آنها می دهد.

وی ادامه داد: شکل دیگر کار دانشجویی در کوی دانشگاه ، بدین صورت است که برخی از دانشجویان در شرایط خاص علاقه دارند کار کرده و به جای دریافت دستمزد، دانشگاه از آنها هزینه خوابگاهی را دریافت نکند.

مدیرکل کوی دانشجویان دانشگاه تهران افزود: برخی از دانشجویان بیشتر علاقمند هستند در حوزه‌های فرهنگی مانند کتابخانه و سایت‌ کوی فعالیت کنند و برخی دیگر مسئولیت نظارت بر بهداشت ساختمان ها و تغذیه را برعهده می گیرند و به ازای نظارتی که انجام می‌دهند حداقل مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به دلیل گرفتاری کمتر متقاضی کار دانشجویی هستند و بیشتر دانشجویانی متقاضی هستند که شرایط خاص و مشکلات مالی داشته و علاقه به کار فرهنگی و دانشجویی دارند .

عنبری افزود: هر دانشجویی که تقاضای کار دانشجویی داشته باشد در اولویت قرار نمی گیرد بلکه بیشتر دانشجویان با شرایط خاص در اولویت قرار دارند از مجموع دانشجویان حدود 2 تا 3 درصد آنها در کار دانشجویی کوی پذیرش شده و در ازای فعالیتی که انجام می دهند مبلغی نیز به عنوان حق الزحمه دریافت می کنند.

آمار بازدید: 343 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image