ارتباط مستقیم با 30950 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حمایت از 510 دانش‌آموز و دانشجو در بهشهر توسط کمیته امداد

حمایت از 510 دانش‌آموز و دانشجو در بهشهر توسط کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر گفت: ۳۹۰ دانش‌آموز و۱۲۰ دانشجو در شهرستان بهشهر زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی مازندران، همایش رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، ریاحی معاون فرماندار، ثلاثی مدیر آموزش و پرورش بهشهر، برخی از روسای ادارات و نهادهای این شهرستان و مدیران رابط مدارس در سالن کانون فرهنگی بهشهر برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این مراسم پیرامون فعالیت‌های انجام گرفته در امداد و توانمندسازی از طریق آموزش و حمایت خانواده‌های زیرپوشش برای استحکام هر چه بیشتر و جلوگیری از گسستگی این خانواده‌ها مطالبی را عنوان کرد.

ابراهیم باغبانی نقش آموزش و پرورش در ایجاد فضای خوب آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان را مهم توصیف کرد.

مدیر کمیته امداد بهشهر نیز در این مراسم گفت: کمک به دانش‌آموزان نیازمند فقط به صورت مالی صورت نمی‌گیرد بلکه کمک‌های فکری و روحی و مشاوره‌ای هم انجام می‌شود.

موسی عمادی ترکامی با بیان اینکه 390 دانش‌آموز و 120 دانشجو زیرپوشش در این شهرستان داریم، تصریح کرد: کمک به این دانش‌آموزان نیازمند، ارتباط مستمر رابطان را می‌طلبد که با همت و ارتباط مستمر با کمیته امداد امام خمینی بتوانیم مشکلات و نیازمندی‌های دانش‌آموزان را رفع سازیم.

این مسئول افزود: امداد با کمک مدیران مدارس در جهت شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و رفع مشکلات با تمام توان وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در جشن نیکوکاری برای سال نو، مدیران تمام مدارس از هم اکنون با فرهنگ‌سازی مناسب وارد شده و کمک کار ما برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در مدارس باشند.

آمار بازدید: 202 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image