ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه نحوه بورسیه شدن مربیان تغییر می‌کند/ جزئیات بورس خارج اردیبهشت اعلام می‌‌شود

نحوه بورسیه شدن مربیان تغییر می‌کند/ جزئیات بورس خارج اردیبهشت اعلام می‌‌شود

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تغییر در رویه پذیرش مربیان بورسیه خبر داد و گفت: بازنگری آیین نامه بورس مربیان هفته آینده نهایی شده و به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

دکتراحمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ظرفیت ها و نحوه پذیرش بورس داخل و خارج سال 93 گفت: داوطلبان برای بورس داخل و خارج باید در آزمون متمرکز دکتری سازمان سنجش که 16 اسفند ماه برگزار شد شرکت می کردند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بورس خارج و رشته‌هایی که اعزام به خارج دارند در دفترچه شماره دو که اردیبهشت ماه منتشر می شود مشخص خواهد شد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: کمیت بورس سال 93 برای اعزام به خارج، رشته‌هایی که نیازمند اعزام دانشجو به خارج هستند و ضوابط خاصی که باید داوطلبان بورس خارج بدانند در حال تهیه و تنظیم است و تا آخر اسفند ماه نهایی شده و فروردین ماه 93 به سازمان سنجش ارایه می شود تا در اردیبهشت ماه در دفترچه منتشر شود .

وی درخصوص بورس داخل نیز گفت: در رابطه با بورس داخل فعلا اقدامی صورت نگرفته است ، فقط آیین نامه بورس مربیان دانشگاه‌ها بازنگری شده و هفته آینده نهایی و به دانشگاه‌ها ابلاغ می شود و مربیان واجد شرایط براساس آن بورس دکتری می شوند.

وی ادامه داد: در مورد دیگر دانشجویان دکتری یعنی افرادی که از طریق آزمون پذیرفته شده اند نیز امکان استفاده از بورس داخل فراهم شده است.

غلامی افزود: آیین نامه‌های گذشته در این رابطه درحال بازنگری است و خرداد ماه نتایج این بازنگری اعلام می شود تا این افراد برای فراخوان اقدام کنند.

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image