ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فراهم شدن زمینه‌های لازم برای اینترنت کم‌هزینه ویژه دانشجویان

فراهم شدن زمینه‌های لازم برای اینترنت کم‌هزینه ویژه دانشجویان

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه 18 درصد مرکز استان دانشجو هستند، گفت: در این ارتباط از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ایجاد برقراری ارتباط آسان و کم‌هزینه اینترنت تمهیدات لازم اندیشیده شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی رضایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مخابرات خراسان جنوبی، اظهار داشت: مخابرات محور توسعه هر استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: شعارهایی از جمله مخابرات و تعامل بین‌الملل، مخابرات و فناوری، مخابرات و فرهنگ و از این قبیل نشان‌دهنده توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مخابرات است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تکنولوژی پیشرفته فیبر نوری، اذعان داشت: با استفاده از فیبر نوری در هر ثانیه 29 هزار جلد کتاب را می‌توان انتقال داد.

رضایی متذکر شد: موفق‌ترین کشورهای توسعه یافته دنیا کارآمدترین نظام‌های مخابراتی را در اختیار داشته و دارند.

وی با بیان این‌که شبکه فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی باید توسعه یابد، گفت: کاهش آسیب‌ها و رشد اقتصادی از پیام‌های اقتصاد مقاومتی است که با فناوری اطلاعات محقق می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: در حوزه مخابرات استان طی چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی شکل گرفته است که طی نظرسنجی‌های انجام شده شهروندان از مخابرات استان رضایت داشتند.

رضایی افزود: در دو سال گذشته 27 درصد خانواده‌های این استان به اینترنت دسترسی داشتند که این آمار هم‌اکنون با رشد فزاینده‌ای مواجه شده است.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون 320 هزار تلفن ثابت در استان فعال است، یادآور شد: میزان استفاده از تلفن همراه نیز 500 هزار نفر است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی با اشاره به این‌که 18 درصد مرکز استان دانشجو هستند، تاکید کرد: در این ارتباط از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ایجاد برقراری ارتباط آسان و کم‌هزینه به ویژه در استفاده از اینترنت تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رضایی ادامه داد: با توجه به این‌که شاخص‌های استانی خراسان جنوبی پایین است توجه ویژه به این بخش بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 908 روستای بالای 20 خانوار از 460 دفتر مخابرات روستایی و 180 دفتر فناوری اطلاعات روستایی در استان برخوردار هستند.

آمار بازدید: 133 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image