ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه بجنورد 7 هزار دانشجو کسری دارد

دانشگاه بجنورد 7 هزار دانشجو کسری دارد

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه،‌ جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون دانشگاه بجنورد نسبت به برنامه هفت هزار دانشجو کسر دارد.




قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اکنون یک‌هزار و 200 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که بر اساس برنامه به بیش از 8 هزار دانشجو می‌رسد.

وی کاهش شمار دانشجویان دانشگاه بجنورد را به رغم آغاز فعالیت‌های آن از هشت سال گذشته را مهم برشمرد و افزود: این مهم باعث شده است تا دانشگاه بجنورد سرانه کمتری را نسبت به سایر دانشگاه‌ها دریافت کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امر یکی از دلایل عقب‌افتادگی استان در شاخص‌های آموزش عالی بوده است که لازم است تا در سال‌های آتی کاهش پذیرش دانشگاه بجنورد جبران شود.

وی همچنین یکی دیگر از مسائل و مشکلات این دانشگاه را دایر بودن محدود رشته‌های تحصیلات تکمیلی برشمرد و گفت: هم‌اکنون رشته‌های معدودی در این دانشگاه دایر است که بر اساس برنامه قرار بوده تا تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه افزایش یابد که این برنامه تاکنون عملی نشده است.

جعفری با اشاره به تعیین تکلیف مدیریت این دانشگاه در روزهای اخیر اظهار امیدواری کرد تا با تدابیر مسئول جدید این دانشگاه شاخص‌های سرانه دانشجویی و همچنین راه‌اندازی رشته‌های جدید به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی، جایگاه تنها دانشگاه دولتی مادر در این استان ارتقا یابد.

به گزارش فارس، دانشگاه بجنورد در مهرماه سال 84 فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image