ارتباط مستقیم با 30951 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تربیت نیروی کار مغفول واقع شده است

تربیت نیروی کار مغفول واقع شده است

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای بااشاره به توسعه کمی دانشگاه های کشور طی سالهای اخیر گفت: برای رشته های مختلف کارشناسی و بالاتر برنامه ریزی شده ولی تربیت نیروی کار مغفول واقع شده است که باید با ایجاد فضای مناسب این کمبود را جبران کرد .




به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر شفیعی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای را از لحاظ داشت و کمبودها ترسیم کرد و به تبیین برنامه های آتی در راستای تربیت تکنسین و نیرو ماهر با توجه به ضرورت جامعه فعلی ایران پرداخت .



وی به توجه خاص مسئولین در گذشته به توسعه کمی دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: برای رشته های مختلف کارشناسی و بالاتر برنامه ریزی شده ولی تربیت نیروی کار مغفول واقع شده است که باید با ایجاد فضای مناسب این کمبود را جبران کرد .



شفیعی در ادامه رویکرد وزارت علوم برای دانشگاه فنی و حرفه ای تبیین کرد و گفت : جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای باید در جامعه ارتقاء یابد و به عنوان مرکز علمی فنی و حرفه ای هر چه بیشتر به مردم و مسوولین و جوانان معرفی شود از طرف دیگر ضرورت دارد آموزش ها با نیاز مناطق همخوانی داشته و برای بومی شدن رشته های تحصیلی برنامه ریزی دقیق انجام گیرد .

وی در خاتمه این دیدار از نمایندگان خواست تا برای جذب نیروهای حق التدریسی همکاری لازم را با دانشگاه فنی و حرفه ای داشته باشند .

آمار بازدید: 147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image