ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشجویان با تخفیف ویژه بیمه سلامت می‌شوند

دانشجویان با تخفیف ویژه بیمه سلامت می‌شوند

معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری دانشجویان این استان با تخفیف ویژه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان با تخفیف ویژه بیمه سلامت می‌شوند

جواد حیدری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طبق دستور وزارت علوم و سازمان بیمه سلامت کشور تمام دانشجویانی که فاقد دفترچه بیمه هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات بیمه سلامت این استان نسبت به بیمه نمودن خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و یا معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل خود می‌توانند تنها با پرداخت 15 درصد حق بیمه سرانه به صورت یکجا دفترچه بیمه سلامت دریافت کنند.

حیدری با بیان اینکه اعتبار دفاتر بیمه یک ساله خواهد بود، خاطرنشان کرد: خدمات قابل ارائه با این دفاتر همانند سایر دفاتر بیمه سلامت است و همان تعهدات را در بر خواهد داشت.

معاون بیمه و درمان اداره‌کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در موارد بستری 90 درصد هزینه‌ها بر عهده بیمه سلامت خواهد بود، یادآور شد: دانشجویان بیمه شده در موارد بستری تنها 10 درصد فرانشیز را پرداخت خواهند کرد.

وی در پایان ابراز داشت: در موارد سرپایی نیز 70 درصد هزینه بر عهده بیمه سلامت و 30 درصد فرانشیز از سوی دانشجو پرداخت می‌شود.

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image