ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تخصیص بودجه عمرانی آموزش عالی تا 75 درصد در سال 92

تخصیص بودجه عمرانی آموزش عالی تا 75 درصد در سال 92

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه تخصیص‌های سال 92 آموزش عالی رکورد چند سال اخیر را شکست، از تخصیص های بالای 95 درصدی جاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی خبر داد.


دکتر محمدحسین امید در گفت وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه بودجه جاری سال 92 دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور در برخی از دانشگاه تا 99.5 درصد هم تخصیص یافته است، اظهار کرد: این در حالی است که تخصیص‌های بودجه آموزش عالی در سال 91 به طور میانگین حددود 64 درصد بوده است.

وی همچنین درباره تخصیص‌های عمرانی مراکز آموزش عالی نیز، گفت: بودجه عمرانی نیز در سال 91 به طور میانگین 10 درصد تخصیص داده شده بود، اما در سال جاری تخصیص این بودجه در برخی از مراکز تا 75 درصد هم رسیده است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی از دولت "تدبیر و امید" به ویژه شخص رییس جمهور، معاون اول وی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین زیر مجموعه‌های آن‌ها سپاسگزار هستند، تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام بسیار خوب دولت، دانشگاه‌ها سال جدید را با مشکلات کمتری آغاز کنند.

امید خاطر نشان کرد: همچنین منتظریم که بخشی از کسری‌های مربوط به سال های گذشته که رقم آن بالغ بر 12 هزار و 960 میلیارد ریال است، توسط دولت تامین شود.

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image