ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ظرفیت‌های پیام‌نور مطابق اساسنامه‌ تعریف شود

ظرفیت‌های پیام‌نور مطابق اساسنامه‌ تعریف شود

دبیر اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی مهم‌ترین اولویت سال 93 را ساماندهی وضعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور خواند و از مسئولان وزارت علوم درخواست کرد که گفت: ظرفیت‌های پیام‌نور مطابق اساسنامه این دانشگاه تعریف شود و کاهش یابد.


آهون‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: از مهم‌ترین اولویت‌های امسال ساماندهی وضعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور است و از دو ماه گذشته چندین جلسه با وزارت علوم در این رابطه تشکیل شده است.


وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور جزو دانشگاه‌های از راه دور محسوب می‌شود، اظهار کرد: در اساسنامه دانشگاه‌های پیام‌نور به شفافیت و صراحت اعلام شده که این دانشگاه‌ها از راه دور محسوب می‌شوند، اما در دولت گذشته به دلایل سیاسی و جلوگیری از توسعه دانشگاه آزاد، ظرفیت پیام‌نور را 300 درصد افزایش داد.


دبیر اتحادیه موسسات غیرانتفاعی با انتقاد از این مسئله افزود: در طول دو سال ظرفیت دانشگاه‌های پیام‌نور از 300 هزار نفر به یک میلیون و 200 هزار نفر رسید براین اساس اتحادیه درخواست مصرانه از وزارت علوم دارد که ظرفیت‌های این دانشگاه مطابق اساسنامه این دانشگاه تعریف شود و به همان وضعیت آموزش از راه دور بازگردد.


آهون‌منش با اشاره به پیگیری اتحادیه در این رابطه افزود: کمیته ساماندهی موسسات غیرانتفاعی بزودی برگزار خواهد شد و اتحادیه به شدت پیگیر این مسئله است تا به نتیجه درستی برسیم.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image