ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مصوبات امروز شورای شهر تهران

مصوبات امروز شورای شهر تهران

در جلسه امروز شورای شهر تهران تنها یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی میدان امام خمینی (ره) و نیز طرح‌های نامگذاری و تغییر نام مربوط به پنجمین جلسه صورت جلسه کمیسیون نامگذاری به تصویب رسید.



به گزارش خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز برگزار شد بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تملک، حفظ و بازسازی امارت معروف به عین الدوله و نیز بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک و بازسازی خانه باغ معروف اتحادیه واقع در محدوده منطقه 12 شهرداری تهران و بهره برداری از آن به عنوان مرکز فرهنگی هنری به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران ارجاع داده شد.

گفتنی است که بررسی طرح‌های نامگذاری و تغییر نام پنجمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری مربوط به تاریخ اول اسفندماه سال گذشته شورا بود که امروز در اولین جلسه شورای شهر به تصویب رسید.


به گزارش ایسنا پس از تصویب طرح‌های نامگذاری و تغییر نام پنجمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری از 27 بند این طرح،‌ دو طرح نامگذاری کوچه 24 واقع در منطقه 19 شهرداری تهران به نام حضرت جواد الائمه (ع) و نیز طرح تغییر نام بلوار آفریقا (جنوبی) واقع در محدوده مناطق سه و شش تهران به نام نلسون ماندلا به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

آمار بازدید: 127 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image