ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دستگیری باند 11 نفره سرقت منزل در ‌بم

دستگیری باند 11 نفره سرقت منزل در ‌بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به طرح تشدید برخورد با جرائم از دستگیری باند 11 نفره سرقت منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد.





سرهنگ "هادی ثمره"، در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، با اعلام این خبر گفت: در ایام تعطیلات نوروز یک فقره سرقت منزل به پلیس گزارش شد که طی آن طلاجات صاحبخانه در ساعات خالی بودن منزل به سرقت رفته بود.




وی افزود: با توجه به طرح تشدید برخورد با جرائم و تدابیر امنیتی خاص پلیس در ایام تعطیلات، بررسی این مورد در دستورکار یک تیم زبده از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.




فرمانده انتظامی بم با اشاره به کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس بیان کرد: ماموران با انجام پی جویی های پلیسی و اطلاعاتی از مالباخته از فروش طلاجات در یکی از طلافروشی‌های شهر اطلاع یافتند و با مراقبت نامحسوس موفق شدند سارق را که برای وصول وجه طلاجات به این طلافروشی مراجعه کرده بود، دستگیر کنند.




این مسئول انتظامی تصریح کرد: این سارق در بازجویی‌های فنی سه نفر همدست خود را نیز معرفی کرد و به انجام 25 فقره سرقت در ساعات خالی بودن منازل اعتراف کرد.




ثمره خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه با انجام پی جویی‌های پلیسی و براساس اعترافات این سارقان طی چند عملیات جداگانه، مخفیگاه 7 نفر دیگر این باند که در سرقت و خریداری اموال مسروقه نقش داشتند را نیز دستگیر کردند.




وی با اشاره به کشف طلاجات و اموال مسروقه شامل انواع وسایل منزل، تلویزیون، ویدئو سی دی، دوربین عکاسی، گوشی تلفن همراه، یازده کیس رایانه و دیگر اموال به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال، از مالباختگان خواست برای شناسایی و دریافت وسایل خویش به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.




فرمانده انتظامی شهرستان بم در خصوص هرگونه اقدام در جهت خرید یا نگهداری اموال سرقتی هشدار داد و از اصناف خواست در خریداری، معامله یا هرگونه نقل و انتقال اجناس یا وسایل قیمتی دقت نمایند و ضمن پرهیز از خرید اموال مشکوک و تماس با پلیس، زمینه بروز و وقوع جرم را برای سارقان و دیگر مجرمان فراهم نسازند.

آمار بازدید: 191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image