ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان و اهالی علم باید در عینیت بخشیدن به شعار سال پیشگام باشند

دانشجویان و اهالی علم باید در عینیت بخشیدن به شعار سال پیشگام باشند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان و اهالی علم و تحقیق باید در عینیت بخشیدن به شعار سال پیشگام بوده و منسجم عمل کنند و مراکز علمی هم می‌تواند منبع و معدن حرکت رو به جلو در توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور بوده و زمینه کامیابی در این عرصه‌ها بهتر و بیشتر فراهم آید.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسعود گنجی در دیدار اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری انتظار ویژه‌ای از مراکز علمی و دانشگاهی در تحقق شعار سال با دادن ایده‌ها و طرح‌های نوین دارند، به طوری که مراکز علمی می‌تواند منبع و معدن حرکت رو به جلو در توسعه اقتصادی و فرهنگی باشد و زمینه کامیابی در این عرصه‌ها بهتر و بیشتر فراهم آید.


وی تصریح کرد: تلاش در جهت تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، وظیفه هر دانشگاهی است.


گنجی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راه سعادت جامعه با بینش و دانش میسر است، همان‌طور که رئیس جمهور و وزیرعلوم نیز در اظهارات خود این نکات را مورد تأکید قرار داده‌اند و نگاه دولتمردان در اعتلای مسیر رشد و توسعه از گسترش علم و دانش سرچشمه می‌گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز در این نشست از اهمیت تلاش آگاهانه، همه‌جانبه و مستمر در مدیریت جهادی و به طور کلی در تبیین سبک زندگی توسط مقام معظم رهبری سخن به میان آورد و بر جایگاه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و معنویت در این میان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حمید علی‌نسب، دین‌محوری، ولایت‌مداری، ایثار، خودباوری، نوآوری، پویایی و مأموریت‌پذیری را از مشخصه‌های فرهنگ کشورمان برشمرد و شرایط لازم برای بروز و ظهور اقتصاد و فرهنگ سالم را توصیف کرد.


در پایان این مراسم پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی در بین پایگاه‌های ادارات کل اردبیل به عنوان پایگاه نمونه معرفی شد.

در این مراسم مسئول بازرسی بسیج ادارات کل نحوه انتخاب پایگاه و شاخص‌های آن را تشریح کرد و در ادامه لوح تقدیر انتخاب پایگاه به عباس فنی‌اصل، فرمانده پایگاه توسط حجت‌الاسلام علی‌نسب اهدا شد.

آمار بازدید: 189 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image