ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان اعزام‌ دانشجویان‌ مجرد به حج/ آغاز ثبت‌نام جدید عمره دانشگاهیان از مهر

زمان اعزام‌ دانشجویان‌ مجرد به حج/ آغاز ثبت‌نام جدید عمره دانشگاهیان از مهر

رییس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان کشور با اعلام این که اعزام دانشجویان مجرد به حج عمره از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شودگفت: در مجموع 17 هزار نفر از اساتید و دانشجویان تا 29 اردیبهشت ماه 17به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.


حجت‌الاسلام فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: حج عمره دانشگاهیان امسال از 2 فروردین ماه آغاز شده و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت تا کنون 32 کاروان به عمره اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرحله اول به پایان رسیده است، افزود: کاروان‌های اساتید از 2 فروردین ماه تا 12 فروردین اعزام شده‌اند و اکنون تعداد اندکی از اساتید سه نفره باقی مانده‌اند که اعزام می‌شوند. هم چنین اعزام کاروان‌های متاهلین از 12 فروردین آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.


اعزام مجردین از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

فقیهی با اشاره به اینکه تا کنون 35 کاروان دانشگاهی اعزام شده‌اند، اظهار کرد: اعزام مجردین از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 29 همین ماه ادامه خواهد داشت. به طور کلی در این دوره حدود 3000 نفر از اساتید همراه با خانواده‌هایشان، 8000 نفر از دانشجویان متاهل و 7000 نفر از دانشجویان مجرد به حج عمره اعزام می‌شوند که تا این لحظه حدود 5250 نفرآنان اعزام شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان کشور با اشاره به زمان ثبت نام دوره‌ بعدی اعزام حج عمره دانشگاهیان گفت: ثبت نام دوره بعدی حج عمره دانشجویی، از مهرماه امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون اکثر اساتید به مکه مکرمه اعزام شده‌اند افزود: اساتید سه نفره مانده‌اند که طی روزهای آینده اعزام می‌شوند.

فقیهی در خصوص اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات نیز اعلام کرد: طی عید نوروز اعزام‌های محدودی برای دانشگاهیان صورت گرفت اما در حال برنامه‌ریزی برای اعزام دانشجویان پس از ماه مبارک رمضان (تابستان سال جاری) هستیم.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از مشخص نبودن زمان ثبت‌نام و تعداد دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات نیز سخن گفت و اظهار کرد: رای‌زنی‌های لازم در این خصوص با سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image