ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح نشود

مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح نشود

فرماندار اهر گفت: نباید مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح شود و باید تدابیری اندیشیده شود تا این مسائل در خود مجموعه حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مسئولان واحد اهر اظهار کرد: فرمانداری از هر مسئولی که در خدمت به مردم و شهرتلاش می‌کند حمایت کرده و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان بیش از پیش انتظار پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و پژوهشی است که امیدواریم سرپرست جدید این واحد دانشگاهی با پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی و استفاده از تمام توان و قابلیت نیروهای مستعد این دانشگاه برای اعتلای بیشتر این واحد قدم‌های موثری بردارد.

این مقام مسئول خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای مسئولان برشمرد و افزود: قطعاً رضایتمندی مردم رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت و این بزرگ‌ترین نمره و نماد افتخار برای خدمتگذاران نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: نباید مسایل داخل دانشگاه در بیرون مطرح شود و باید تدابیری اندیشیده شود تا این مسائل در خود مجموعه حل و فصل شود.

رئیس شورای اداری اهر، دانشگاه آزاد اسلامی را یک سرمایه عظیم و پرافتخار برای شهرستان اهر ذکر کرد و افزود: باید همه دست در دست هم در تقویت و توسعه این دانشگاه تلاش مضاعف کنیم.

وی در این جلسه از تلاش‌های انجام شده توسط مدیران و روسای قبلی برای توسعه این دانشگاه قدردانی کرد و حمایت خود را از سرپرست جدید واحد در جهت توسعه همه جانبه این دانشگاه اعلام کرد و افزود: امیدواریم سرپرست جدید واحد با برنامه‌ریزی‌های مناسب و درطول خدمت خود بتواند گام‌های عملی برای تحقق برنامه علمی، فرهنگی و آموزشی این دانشگاه بردارد.

سرپرست جدید واحد اهر نیز در این جلسه تلاش برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های دانشگاه تأکید کرد و افزود: امیدوارم با حمایت مسئولان شهرستان، امام جمعه، نماینده، فرماندار تلاشگر بتوانیم با تمام توان در خدمت جامعه بزرگ دانشگاهی باشم.

نادر اسدی افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و کارهای جهادی در حوزه علمی و فرهنگی از برنامه‌های اولویت‌دار این دانشگاه بوده و تلاش خواهیم کرد با تعامل، برادری، همراهی و همفکری مجموعه دانشگاه برای پیشرفت دانشگاه قدم‌های موثری برداریم.

آمار بازدید: 127 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image