ارتباط مستقیم با 30950 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحقق بخش عمده شعار رهبری مربوط به دانشگاه‌ها است

تحقق بخش عمده شعار رهبری مربوط به دانشگاه‌ها است

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: تحقق بخش عمده شعار مقام معظم رهبری مربوط به دانشگاه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رضا جعفری ظهر امروز در جلسه هماهنگی تحقق شعار سال‌جاری در خرم‌آباد اظهار کرد: مبنای هر توسعه در جوامع مختلف توسعه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ریشه یک جامعه را تدوین می‌کند، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از شعار مقام معظم رهبری به دانشگاه‌ها برمی‌گردد، زیرا فرهنگ پیش‌نیاز اقتصاد است.

جعفری یاد‌آور شد: دانشگاه‌ها باید برای تحقق شعار امسال پیش قدم باشند، زیرا دانشگاه‌ها نهادهای فرهنگی هستند که می‌توانند نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار امسال داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها پیام‌نور لرستان در سال‌جاری برنامه‌های عملیاتی و قابل اجرا خود را در 109بند مشخص کرده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: در سال‌جاری برنامه‌ریزی شده، تا نشست‌های تخصصی در سطح مراکز دانشگاه‌های پیام‌نور شهرستان‌های استان لرستان با هماهنگی روسای مراکز برگزار شود.

جعفری یاد‌آور شد: قرار است، تا 23خرداد سال‌جاری نشست‌ها هم‌اندیشی در بررسی نقش تبلیغات، نقش زنان، چگونگی تغییرات و تحولات فرهنگی و... انجام شود.

این مسئول گفت: تقویت ارتباط دانشگاه با نهادهای اجتماعی و فرهنگی باید به صورت ویژه مد نظر قرار بگیرد و از موازی کاری‌ها پرهیز شود.

وی افزود: نقش آموزش عالی در توسعه فرهنگی و اقتصادی مهم و تاثیرگذار است که دانشگاه پیام‌نور لرستان این آمادگی را دارد، همایش ملی را در این زمینه برگزار کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: باید از ظرفیت بسیج دانشجویی، انجمن‌ها علمی دانشجویی، تشکل‌ها و... برای تحقق شعار امسال استفاده کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 32 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور لرستان مشغول به تصریح هستند.

وی با اشاره به اینکه 800 تا900 عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های لرستان وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت باید یک اتاق فکر تخصصی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با حضور نخبگان راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: در سال‌جاری یکی از برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور تقویت اتاق‌های مشاوره و مباحث فرهنگ دینی است.

آمار بازدید: 123 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image