ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تعداد پرونده های روی میز مانده مراجعان به صفر رسید/ بررسی 1000 درخواست کمیسیون موارد خاص

تعداد پرونده های روی میز مانده مراجعان به صفر رسید/ بررسی 1000 درخواست کمیسیون موارد خاص

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد که این دانشگاه تا پایان سال گذشته تمام پرونده های روی زمین مانده را بررسی کرد و پاسخ داد.



حسین غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات دانشگاه آزاد در حوزه معاونت آموزشی که پایان سال گذشته به طور کامل انجام شد، گفت: در پایان سال گذشته پرونده هایی که از سالهای 88 تا 92 در شورای بورس و جذب دانشگاه آزاد منتظر بررسی بودند، رسیدگی کامل شد و هم اکنون تعداد این پرونده ها در کل استانهای کشور با نظر موافق یا مخالف به صفر رسیده است.

وی ادامه داد: در پایان سال، طبق آمارها یک هزار درخواست در کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد متنظر پاسخ بودند و به تمام این درخواستها رسیدگی کردیم.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه آزاد، پرونده های هیأت ممیزه استادان که برای ارتقا و تبدیل وضعیت تعیین تکلیف نشده بودند، مورد بررسی قرار گرفت و هم اکنون تعداد کمی از این پرونده ها در لیست بررسیها قرار دارند.

غریبی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در تلاش است در مدت زمانی کوتاهی به تمام درخواستهای دانشجویان و استادان رسیدگی کند، گفت: 30 درصد پرونده هایی که به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد می آید بدون صف مورد بررسی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: شاید پاسخهایی که به پرونده ها داده می شود در برخی موارد مورد نظر مخاطبان نباشد اما به هر حال تکلیف ارباب رجوع مشخص شده و در تلاشیم احترام استادان و دانشجویان را نگه داریم و به درخواستهایشان در کمترین زمان رسیدگی شود.

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image