ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه واحد درسی دفاع مقدس برای 5 هزار دانشجو تدریس می‌شود

واحد درسی دفاع مقدس برای 5 هزار دانشجو تدریس می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: در حال حاضر حدود پنج هزار دانشجوی قزوینی از واحد درسی دفاع مقدس که در سطح دانشگاه‌های این استان تدریس می‌شود، بهره می‌برند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین که در سالن شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود نشان داده و از جان و مال خود گذشتند.

وی افزود: پس از دوران جنگ آثار و دست‌نوشته‌هایی از رزمندگان باقی‌مانده که باید جمع‌آوری شده و در اختیار نسل نوجوان و جوان امروز که آن دوران را درک نکرده‌اند، قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین بیان کرد: مطالعه آثار باقی‌مانده از دوران جنگ موجب می‌شود ارزش‌ها و آرمان‌های رزمندگان در بین جوانان گسترش یافته و به دست فراموشی سپرده نشود.

طاهرخانی با اشاره به تدریس واحد درسی دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان قزوین عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در تمام دانشگاه‌های این استان دو واحد درسی دفاع مقدس تدریس می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر حدود پنج هزار دانشجوی قزوینی از واحد درسی دفاع مقدس که در سطح دانشگاه‌های این استان تدریس می‌شود، بهره می‌برند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با اشاره به کتاب‌هایی که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده است، تصریح کرد: در این اداره کل 10 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

طاهرخانی یادآور شد: در ماه آینده استان قزوین میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است.

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image