ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جایگاه علمی دانشکده پزشکی کرمانشاه باید ارتقا یابد

جایگاه علمی دانشکده پزشکی کرمانشاه باید ارتقا یابد

رئیس دانشکده پزشکی کرمانشاه بر ارتقای تشکیلات و ساختارهای دانشکده پزشکی کرمانشاه تاکید کرد و گفت: جایگاه و توان علمی و کیفیت آموزشی این دانشکده باید افزایش یابد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی زبیری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشکده پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: دانشکده پزشکی یک مجموعه محوری با بیشترین حجم استاد و دانشجو است که مسئولیت تربیت پزشکان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را بر عهده دارد.

رئیس جدید دانشکده پزشکی هدف اصلی این دانشکده را دستیابی به عالی‌ترین استانداردها در آموزش پزشکی و آموزش‌های درمانی برای ارتقای نظام سلامت عنوان کرد.

زبیری برون‌داد مطلوب مجموعه پزشکی کرمانشاه را از جمله اهداف خود برای تصدی ریاست دانشکده پزشکی دانست و افزود: فارغ‌التحصیلان این دانشکده باید افرادی توانمند باشند و وضعیت سلامت استان را تامین، حفظ و ارتقا دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسیری که باید در آن حرکت کرد مشخص بوده و باید با برنامه‌ریزی جامع و هم‌سو با چشم‌انداز 20 ساله کشور در حوزه سلامت گام‌های اساسی برداشته شود.

رئیس جدید دانشکده پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت به‌کار خواهم گرفت، ادامه داد: جایگاه و توان علمی و کیفیت آموزشی این دانشکده باید افزایش یابد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نام‌گذاری سال جدید اشاره کرد و گفت: سهم دانشگاه در تولید فرهنگ سهم بزرگی است و اساتید متولیان اصلی این امر هستند.

زبیری با اشاره به اینکه دانشگاه‌های استان کرمانشاه در این زمینه دارای پتانسیل‌های بالایی بوده است، ابراز داشت: اساتید در این زمینه باید دید دانشگاه محور داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: دغدغه اساتید باید ارتقای وضعیت موجود و عملکرد بهتر باشد و اگر دانشگاه تمدن‌ساز می‌خواهیم باید به این مسائل بهای بیشتری داد.

رئیس جدید دانشکده پزشکی کرمانشاه اساتید را الگوهای واقعی برای فرهنگ‌سازی در بین دانشجویان دانست و اذعان داشت: از این رو اساتید باید به مسائل فرهنگی بیشتر پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مدت اندکی است که به تیپ یک کشور تبدیل شده، گفت: بروز و نمود فعالیت‌های دانشگاه‌های دیگری همچون گیلان، کرمان و ... که همزمان با کرمانشاه به این جایگاه رسیدند، در فضای مجازی بیشتر است.

رئیس جدید دانشکده پزشکی کرمانشاه بر ارتقای تشکیلات و ساختارهای دانشکده پزشکی کرمانشاه تاکید کرد و بیان داشت: برای این امر نیازمند همکاری و همراهی مجموعه کارکنان و دانشجویان هستیم.

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image