ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار همراهی اقتصاد و فرهنگ منجر به رشد می‌شود

همراهی اقتصاد و فرهنگ منجر به رشد می‌شود

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هنگامی که اقتصاد و فرهنگ با یکدیگر همراه شوند، رشد مادی و معنوی انسان را به دنبال دارد.



حجت‌الاسلام علی عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اگر فرهنگ و اقتصاد در کنار هم قرار گیرند و مکمل یکدیگر باشند، آن موقع ما به تعادل واقعی می‌رسیم و جامعه ایده‌آل را می‌توانیم در ذهنمان تصور کنیم و به سوی ایده‌آل پیش رویم.

وی با تاکید بر اینکه در فرهنگ و اقتصاد عزم ملی نیاز است، ابراز داشت: یک قشر، یک گروه و یا یک وزارتخانه امکان ندارد، مشکل اقتصادی و فرهنگی را رفع کند، بلکه همه باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: برای تحقق این شعار همه باید بخواهند و در این راستا گام بردارند.

عارفی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اقتصاد می‌فرمایند «اقتصاد در پیشبرد اهداف حکومت اسلامی یک پایه مهم است و توجه ویژه به این موضوع باید داشت».

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در شعار سال جاری موضوع فرهنگ را نیز مطرح کرده اند، اذعان داشت: فرهنگ زیربنای اقتصاد و زیربنای همه مباحث یک مملکت است، فرهنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هنگامی که اقتصاد و فرهنگ با یکدیگر همراه شوند رشد مادی و معنوی انسان را به دنبال دارد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: رهبر انقلاب در شعار سال جاری به مدیریت جهادی اشاره دارند، زیرا عزم ملی برای رونق اقتصاد و فرهنگ نیاز به مدیریت جهادی دارد.

عارفی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی، مدیریت بسیجی است، همانگونه که بسیجی‌ها مافوق توان معمولی وارد جهاد نظامی می‌شدند و دنیای مدرنیته در جنگ‌های مکانیزه پشت سر می‌گذاشتند و غلبه می‌کردند در مدیریت اقتصادی و مدیریت فرهنگی نیز نیاز به این گونه روحیه‌ای داریم.

آمار بازدید: 168 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image