ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افتتاح نمایشگاه شناخت فرقه وهابیت در دانشگاه ملایر

افتتاح نمایشگاه شناخت فرقه وهابیت در دانشگاه ملایر

نمایشگاه شناخت فرقه وهابیت در دانشگاه ملایر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز نمایشگاه شناخت فرقه وهابیت در دانشگاه ملایر افتتاح شد.

در این نمایشگاه اطلاعاتی در خصوص تاریخچه پیدایش، نظرات و تفکرات فرقه ضاله وهابیت، پاسخ به سئوالات و شبهات، پرده‌برداری از جنایات اخیر وهابیون علیه مسلمانان و شیعیان در قالب پوستر، کتاب، کلیپ و عکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر از خوشفکری و زمان‌شناسی دانشجویان برگزارکننده این نمایشگاه گفت: اینکه دانشجویان نسبت به مسائل روز آگاه و هوشیارند و می‌دانند نسبت به مسائل روز چگونه باید به شکل صحیح عکس‌العمل نشان دهند قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد فراهانی ابراز داشت: فرقه وهابیت به نام دین تلاش بر مقابله با دین اسلام دارد و اینکه ما وهابیت را همسو با اهل سنت بدانیم باور کاملاً غلطی است.

وی در ادامه گفت: بهترین توصیف از وهابیت فرمایش امام راحل در این رابطه است که فرمود: «وهابیت همان اسلام آمریکایی است» و اکنون می‌بینیم که وهابیون به نام اسلام دست به جنایت و خونریزی می‌زند.

رئیس دانشگاه ملایر نیز بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه حرکت دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ملایر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

بهمن امانی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای بصیرت‌دهی و بصیرت‌افزایی و با هدف مقابله با فعالیت‌های ضد فرهنگی ایجاد شده، گفت: سعی ما در دانشگاه ملایر بر این است که فضای سالم فرهنگی ایجاد کنیم و ابراز امیدواری کرد نمایشگاه‌های زیادی از این دست برگزار شود.

رئیس دانشگاه ملایر ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران فرهنگی‌ترین انقلاب‌های در دنیاست و ما نیز باید به بعد فرهنگی بیشتر بپردازیم.

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image