ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب" از امروز

برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب" از امروز

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب»، از امروز با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در پردیس دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اردوی آموزشی تشکیلاتی "فردای انقلاب"، از امروز چهارشنبه 27 فروردین به مدت دو روز و با حضور 150 نفر از فعالان انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در پردیس دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این اردوی آموزش تشکیلاتی هم اکنون با حضور امام جمعه همدان حجت‌السلام محمدی در حال برگزاری است.

کلاته ادامه داد: این مراسم اولین دوره از سلسله اردوهای "فردای انقلاب" است که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله نخبه‌پروری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اردو در قالب کلاس‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی مهارتی انجام می‌شود و کلاس‌های کارگروه سیاسی این اردو در زمینه‌های جریان‌شناسی سیاسی، اقتصادمقاومتی و انقلاب‌های جهان و کارگروه فرهنگی نیز در مباحث جریان‌شناسی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و سبک زندگی انسان انقلابی برگزار خواهد شد.

کلاته در ادامه افزود: کلاس‌های کارگاهی در قالب مهارت‌های مدیریت زمان، مطالعه و نویسندگی برگزار می‌شود و در این اردو افراد پس از مصاحبه به دو کارگروه تخصصی فرهنگی و سیاسی تقسیم می‌شوند تا در مراحل بعدی به فعالیت تخصصی ادامه دهند.

آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image