ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز اکران دانشگاهی و اختصاصی «شیار143»

آغاز اکران دانشگاهی و اختصاصی «شیار143»

نمایش دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از موفقیت چشم‌گیر اکران‌های دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در قالب طرح سامان‌دهی اکران‌های جنبی و دانشگاهی کلیه آثار سینمایی کشور که به همت موسسه پخش و توزیع فیلم "درخشان آفتاب عالمتاب"؛ اولین و تخصصی‌ترین دفتر پخش در حوزه اکران‌های جنبی و دانشگاهی در راستای رفاه عمومی و اجتماعی و افزایش وضعیت اقتصادی صنعت سینمای کشورو با مشارکت موسسه پخش فیلم "فیلمیران"، به اجرا درآمده، نمایش‌های دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی "شیار 143" به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی‎ از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان و به ویژه متولیان امور فرهنگی، می‌توانند برای اکران کلیه آثار سینمایی کشور در دانشگاه‎ها، سازمان‌ها و نهادهای مورد نظر خود، با مراجعه به سامانه filmekran.com برای ثبت نام اقدام و یا با شماره تلفن 66561631 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، نمایش فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که تاکنون با استقبال بیش از 90 دانشگاه و نهاد در کشور مواجه شده، همچنان ادامه دارد.

آمار بازدید: 145 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image