ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ايران و ژاپن راهكارهاي همكاري مشترك علمي را بررسي كردند

ايران و ژاپن راهكارهاي همكاري مشترك علمي را بررسي كردند

رئيس مركز همكاريهاي علمي بين المللي وزارت علوم، در ديدار با سفير ژاپن و نماينده ارشد جايكا در ايران، بر گسترش همكاري هاي مشترك علمي و گسترش و تعمیق این همکاری ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سالار آملی در اين ديدار با اشاره به سوابق همكاري هاي دوستانه بين مردم ايران و ژاپن، همكاري بين دو كشور در زمينه هاي دانشگاهي و دانشجويي و تبادل تجربيات، انجام پروژه هاي مشترك بين دو كشور و همكاري هاي چند جانبه براي بازسازي نيروهاي انساني در كشور افغانستان را تشریح كرد.

وی درباره وضعیت دانشجویی در ایران، اظهار داشت: ما حدود پنج ميليون نفر دانشجوي در حال تحصيل داریم كه بيش از نيمي از آنها خانم هستند و این در حالی است که ظرفيت های زيادي در زمينه تحصيل در دانشگاه هاي ايران براي كشورهاي همسايه وجود دارد.

وي همچنين در خصوص برنامه هاي بورس و پذيرش و اعزام دانشجو بين دو كشور، گفت: ما در تلاش دستیابی به حداكثر بهره وری هستيم و آمادگي داريم در زمينه هاي ادبيات فارسي و ایران شناسیو اسلام شناسي از كشور ژاپن دانشجو پذيرش كنيم.

در ادامه اين ديدار، سفير ژاپن ضمن اظهار خرسندي و اعلام آمادگی برای توسعه همفکری های دو و چند جانبه اعلام كرد كه براي هماهنگي هاي هر چه بيشتر مباحث اين ديدار را به اطلاع دولت ژاپن مي رساند.

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image