ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ارائه گزارش تحقیق از دانشگاه آزاد تا ۲ هفته دیگر

ارائه گزارش تحقیق از دانشگاه آزاد تا ۲ هفته دیگر

نایب‌رئیس هیأت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از ارائه گزارش تحقیق و تفحص از این دانشگاه تا ۲ هفته دیگر خبر داد.


قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در تلاشیم گزارش تحقیق و تفحص ظرف یکی دو هفته اخیر آماده شود، گفت: تلاشمان بر این است که ظرف یکی دو هفته گزارش آماده شده و آن را به هیأت رئیسه تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه دوستان تحقیق و تفحص کننده از دانشگاه آزاد سؤالاتی در خصوص دانشگاه آزاد داشتند، تصریح کرد: تحقیق و تفحص کنندگان برای یافتن پاسخ سؤالاتشان تحقیق را ارائه کردند که پس از تصویب اقدامات آغاز شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: اگر در گزارشات تخلفاتی وجود داشته باشد در جهت اصلاحش پیشنهاداتی ارائه و در صورت نیاز گزارش به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

وی با انتقاد از همکاری مسئولان دانشگاه آزاد در جهت تحقیق و تفحص، اظهار داشت: مباحثی مربوط به تحقیق و تفحص با زحمت دنبال شد؛ یکی از مشکلات ما به رغم نامه رئیس محترم کمیته، حوزه هیأت امنابود که اجازه تحقیق و تفحص را نداند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت افزود: در این زمینه در جلسه با آقای میرزاده از وی سؤال کردیم که آقای میرزاده از خود سلب مسئولیت کرده و گفت که به من ارتباطی ندارد.

آمار بازدید: 159 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image