ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه "عزم ملی" و"مدیریت جهادی" دو راهکار رفع دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی

"عزم ملی" و"مدیریت جهادی" دو راهکار رفع دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از"عزم ملی" و"مدیریت جهادی" به عنوان دو اکسیر و راهکار برای مرتفع کردن دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی گفت: برای اینکه مسائل فرهنگی حل شوند و شاهد رشد فرهنگ و حفظ ارزشها در فضای فرهنگ اسلامی باشیم نیاز است مسائل و مشکلات اقتصادی مرتفع شوند.


دکتر غلامرضا واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه سمنان، با اشاره به اینکه هر ساله مقام معظم رهبری با رصد کردن مشکلات جامعه پیامی را به عنوان شعار سال مطرح می‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب تهدیدها، فرصت‌ها و ضعف‌ها را مورد مطالعه قرار داده و بر اساس نیاز کشور و مشکلات آن شعار امسال را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه دو موضوع اقتصاد و فرهنگ به صورت کارشناسانه در کنار هم آورده شده‌اند، افزود: برخلاف اینکه برخی‌ها رابطه بین اقتصاد و فرهنگ را زیربنایی و روبنایی بیان می کنند من معتقدم اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم یکدیگر هستند و برای رشد و توسعه فرهنگی حل مسائل اقتصادی بسیار مهم است و آوردن فرهنگ در کنار اقتصاد نیز نشان می دهد که موضوع فرهنگ بسیار ریشه‌ای است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خاطر نشان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی نیز راهکار دو دغدغه اقتصاد و فرهنگ هستند و برای توسعه و رونق این دو باید از عزم ملی و مدیریت جهادی بهره برد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین و روشنگری مفهوم " عزم ملی " در قالب نشستها و همایشها از سوی مدیران و مسئولان افزود: برای توسعه اقتصاد و فرهنگ در جامعه به یک وفاق و همدلی جمعی نیاز است.

واعظی مدیریت جهادی را یکی از دو بال پرواز به سوی رشد فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: مدیران باید با اخلاص، گذشت و ساده زیستی و در یک کلمه جهادوارانه کار کنند و سبک مدیریت 8 سال جنگ تحمیلی را برای پیشبرد امور مد نظر قرار دهند.

آمار بازدید: 127 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image