ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خرید مدرک تحصیلی جعلی برای اخذ گواهینامه رانندگی

خرید مدرک تحصیلی جعلی برای اخذ گواهینامه رانندگی

تحقیقاتِ اداره راهنمایی و رانندگی کویت از خرید مدارک جعلی دانشگاهی با هدف اخذ گواهینامه رانندگی توسط مهاجران خارجی در این کشور پرده برداشت.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سال گذشته میلادی (2014) دولت کویت به منظور کاهش بار ترافیکی در این کشور، شرایط اعطای گواهینامه رانندگی را سخت کرد. این شرایط تنها شامل اتباع خارجیِ این کشور شده و شامل داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی یا ویزا مخصوصا برای انتخاب حرفه رانندگی می‌شد.

به علاوه، وقتی طی سال‌های اخیر هزاران نفر از اتباع خارجی به دلیل تخلفات رانندگی از این کشور اخراج شدند برای مدت موقت صدور گواهینامه رانندگی برای اتباع خارجی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از یونیورسیتیز نیوز، بر همین اساس، ماموران اداره مهاجرت کویت طی هفته گذشته سه مرد را که اقدام به فروش مدارک جعلی دانشگاهی به اتباع خارجی متقاضی گواهینامه رانندگی کرده بودند، دستگیر کردند. این تخلفات پس از آنکه پلیس راهنمایی و رانندگی کویت مدارک یک مرد سوری را به دلیل خلاف رانندگی بررسی کرد، مشخص شد. این فرد با خرید مدرک جعلی و پرداخت رشوه به کارمندان اداره راهنمایی و رانندگی، اقدام به اخذ گواهینامه کرده بود.

آمار بازدید: 1033 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image