ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نمایشگاه «دستاوردهای دانشجویان» در شهرکرد برپا می‎شود

نمایشگاه «دستاوردهای دانشجویان» در شهرکرد برپا می‎شود

معاون امور دانشجویی دانشکده فنی چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان استان با هدف تقویت روحیه کارآفرینی در این قشر خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، کاظم بادفر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه 14اردیبهشت ماه در شهرکرد افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: در استان هر دوسال یک بار نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان در راستای تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس دانشجویان برپا می‌شود که این امر می تواند نقش موثری در تقویت روحیه کار آفرینی آنان ایفا کند.

بادفر آشنایی دانش آموزان با انوع رشته‎های تحصیلی موجود در دانشکده فنی را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: دانشجویان دستاوردهای خود را به تناسب رشته تحصیلی در 25 غرفه این نمایشگاه در معرض دید می گذارند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان استان ساعت 9:30 روز یکشنبه، 14 اردیبهشت ماه در دانشکده فنی پسرانه شهرکرد با حضور جمعی از مسئولان افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به مدت 4 روز از ساعت 9:30 تا 16 عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image