ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سی دومین نشست کارگروه هویت و همبستگی ملی برگزارشد

سی دومین نشست کارگروه هویت و همبستگی ملی برگزارشد

سی دومین نشست کارگروه هویت و همبستگی ملی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی مذهبی ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و معاونان فرهنگی دانشگاههای عضو این کارگروه در وزارت علوم برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سید ضیا هاشمی در این نشست گفت : تنوع زبانی یک فرصت برای جامعه است و با هم افزایی ظرفیت های قومی- زبانی می توان در جهت توسعه کشور گام برداشت.

وی افزود : از آنجا که همبستگی ملی موضوع مهم و مورد توجه همه دولت ها است کارگروه هویت و همبستگی ملی دانشگاهها در سال 84 و با هدف تبادل نظر بین معاونان فرهنگی دانشگاهها در خصوص راهکارهای تقویت وحدت و همبستگی ملی شکل گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم به داشتن مرز مشترک ایران با کشورهای مختلف اشاره کرد و تنوع قومی و زبانی در ایران را مورد توجه قرار داد و افزود :وجود اقوام مختلف در ایران که در طول تاریخ طولانی با یکدیگر همدلی و همفکری داشته اند از نقاط قوت محسوب می شود.

وی با اشاره به روند جهانی شدن و کم رنگ شدن مرزهای بین المللی گفت: این پدیده از سویی به افزایش نقش سازمان های تجاری سیاسی بین المللی و از سویی دیگر به مطرح شدن بیشتر فرهنگ های قومی منجر شده است.

معاون وزیر علوم با اشاره به ضرورت استمرار جلسات کارگروه هویت و همبستگی ملی دانشگاهها گفت: تحولات اجتماعی در دانشگاه زودتر از سایر بخش های جامعه خودرا نشان می دهند ، همچنین دانشگاه اتاق فکر جامعه است که باید به شکل مستمر تحولات اجتماعی را مورد تحلیل قرار دهد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image