ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فرزند شهید مطهری: مطهری، طبیب ذهن‌ها بود

فرزند شهید مطهری: مطهری، طبیب ذهن‌ها بود

فرزند شهید مطهری در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری که به منظور تجلیل از فرآیندهای آموزشی برتر کشور به میزبانی یزد برگزار شد، شهید مطهری را طبیب ذهن‌ها خواند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، حجت الاسلام والمسلمین "محمود مطهری" با اشاره به احترام خاص شهید مطهری به قشر روشنفکر جامعه به خصوص پزشکان و مهندسان، دررابطه با ارتباط این جشنواره پزشکی با شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از کتب شهید مطهری حاصل تعامل ایشان با تحصیلکردگان و پزشکان جامعه بود.

وی تصریح کرد : تجربه نشان داده است که در مباحث مختلف اسلامی افرادی که با علم روز مرتبط هستند، می توانند مواردی را مطرح کنند که به ذهن یک فرد طلبه نمی رسد و شهید مطهری بر این موضوع باور داشتند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری هر چند پزشک نبود، ولی طبیب بود، در این باره گفت: اصولا هر انسانی سه نوع مراقبت را از خود دارد که شامل مراقبت بر بدن، مراقبت بر روح و مراقبت بر ذهن است و این شهید بزرگوار علاوه بر دو مراقبت اول، حساسیت خاصی در رابطه با مراقبت از ذهن داشتند.

او شهید مطهری را طبیب ذهن ها خواند و افزود: از ویژگیهای شهید مطهری مخاطب شناسی و داشتن دغدغه مخاطبان در هر سن و قشری بود به نحوی که هیچگاه مخاطبان خود را فراموش نمی کردند.

وی با اشاره به حساسیت علامه شهید به کوچکترین و جزئی ترین مسائلی که افکار جامعه را تحت تاثیر قرار می داد، در پایان اظهار کرد: باید دید که اگر در شرایط کنونی و با وجود شبکه های اجتماعی گسترده و تاثیر آنها این شهید بزرگوار حضور داشتند، چگونه هم ارتباط خود را با جوانان حفظ می کردند و هم مسیر صحیح را به آنها نشان می دادند.

انتخاب و تجلیل از 30 فرآیند برگزیده
رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و نایب رییس هفتمین جشنواره آموزشی شهید مظهری از انتخاب و تجلیل از 30 فرآیند برگزیده از بین 540 فرآیند ارسالی به این دوره جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه یزد، دکتر "سیدعلی حسینی" در جشنواره آموزشی شهید مظهری در یزد، با اشاره به شعار امسال جشنواره باعنوان "توسعه کیفی آموزشی، کلید عدالت آموزشی"، اظهار کرد: این جشنواره در هشت حیطه در مهرماه سال گذشته به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام فراخوان داد.

وی افزود: در هفتمین دوره برگزاری جشنواره تعداد 540 فرآیند پس از رقابت درون دانشگاهی به عنوان فرآیند مطلوب دانشگاهی انتخاب و به دبیرخانه کشوری جشنواره واقع در مرکز امور هیات علمی ارسال شدند.

این مسئول گفت: دبیرخانه جشنواره پس از تطبیق موارد ارسالی با دستورالعمل‌های مربوطه، تعدادی از فرآیندها را در هشت محور قابل داوری تشخیص داد که این محورها شامل شامل "تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی" با ارائه 78 فرآیند، "سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی" با 89 فرآیند، "مشاوره و راهنمایی" با 39 فرآیند، "قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی" با 13 فرآیند، "روش‌ها و تکنیک‌های آموزشی" 110 فرایند، "مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی" 58 فرآیند، "فعالیت‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی" با 51 فرآیند و "محصولات آموزشی" با ارائه 65 فرآیند، بود.

ارائه 755 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر
دکتر محمود نوری شادکام، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و دبیر علمی پانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی نیز اعلام کرد: از مجموع 1299 مقاله ارسالی، 144 مقاله به صورت سخنرانی، 208 مقاله به صورت پوستر کاغذی و 403 مقاله به صورت پوستر الکترونیکی در دو روز برگزاری همایش ارائه می شود.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش طی روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در پردیس بین‌الملل علوم پزشکی یزد، گفت: در کنار این همایش 10 سخنرانی کلیدی، 15 کارگاه آموزشی، 10 پانل تخصصی و 8 کلینیک تخصصی برگزار می شود.

وی افزود: برای حضور در هر همایش 15.5 امتیاز بازآموزی و برای حضور در هر کارگاه نیز امتیاز بازآموزی جداگانه ای لحاظ خواهد شد.

"پوریا یزدیان"، دبیر اجرایی بخش دانشجویی همایش کشوری آموزش علوم پزشکی نیز دراین مراسم گفت: در این دوره از مجموع 336 مقاله دریافتی، 100 مقاله انتخاب شده است که 20 مقاله به صورت سخنرانی و 80 مقاله به صورت پوستر کاغذی ارائه می شود.

وی افزود: در کنار این همایش 5 کارگاه و 4 پانل تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image