ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت در مسیر علم است

تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت در مسیر علم است

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، گفت: تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی، سیاست گذاری کشور در بخشهای مختلف بویژه تجاری سازی علم و حرکت در مسیر علم، فکر و تفکر است و اگر به کیفیت دانشگاهها توجه نکنیم، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان تحقق نمی یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعدالله نصیری قیداری با اشاره به توسعه کمی دانشگاهها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور، گفت: هم اکنون بیش از چهار میلیون دانشجو در کشور مشغول تحصیل هستند که این آمار رشد ۲۵ برابری نسبت به قبل از انقلاب را نشان می دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، افزود: سرزمین ایران که از گذشته تاکنون دانشمندان بسیاری را تربیت کرده، امروز نیز همچنان می تواند از بین جوانان برومند ایران اسلامی، دانشمندانی را در آسمان پرستاره علم و معرفت تربیت کند، مشروط بر اینکه مسئولان نیز تلاش خود را برای تدبیر و مدیریت در حوزه اداره دانشگاه بیش از گذشته بکار بندند.

نصیری قیداری خاطر نشان کرد: با الهام از آموزه های قرآن و با تلاش در مسیر اسناد بالا دستی و قوانین مصوب نظام جمهوری اسلامی می توانیم در مسیر توسعه علم و معرفت گام برداریم.

به گفته معاون وزیر علوم، روزی کشور ما در خط مقدم علمی قدم بر می داشت و امروز نیز این پتانسیل وجود دارد و همه دانشجویان، اساتید، معتمدین و روحانیان باید بصورت جدی و به دور از جنجال های سیاسی به این جامعه خدمت کنند تا کشور به جایگاه رفیع علمی خود بازگردد.

آمار بازدید: 119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image