ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی اهدای قلم توسط استاد نمونه به روحانی و وزرای علوم و بهداشت

اهدای قلم توسط استاد نمونه به روحانی و وزرای علوم و بهداشت

عضو هیئت علمی نمونه در بیست و سومین دوره تجلیل از اعضای هیئت علمی نمونه درخواست‌های خود را از حسن روحانی رئیس جمهور اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی حسین‌پور فیضی استاد پایه 36 رشته رادیوبیولوژی دانشگاه تبریز در بیست و سومین دوره تجلیل از اعضای هیئت علمی نمونه که در نهاد ریاست جمهوری با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، با بیان اینکه دانشگاه اتاق فکر و گنجینه‌ای برای کشور است، گفت: دانشگاه‌ها از انقلاب تا کنون ادای وظیفه کرده‌اند و هیچگاه تهدید نبوده و همیشه فرصت هستند.

وی با بیان اینکه این گنجینه همواره در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده است، از رئیس جمهور خواست که جوانان دانشجو را وارد اتاق‌های فکر کند و اظهار کرد: بجز نخبگان متعهد اجازه ندهید کسی در دانشگاه‌ها تزریق شود؛ چرا که برای آینده این کشور خوب نخواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها یقینا به بلوغ کافی رسیده‌اند که بتوانند مدیران گروه و روسای دانشکده‌های خود را خودشان تعیین کنند.

وی همچنین با تقدیر از فرجی‌دانا وزیرعلوم گفت: دکتر فرجی‌دانا به من گفت هرچه در اختیار من است به شما تفویض کردم بروید آیین نامه‌ها را اگر لازم است اصلاح کنید.

بنابراین گزارش، فیضی عضو هیئت علمی نمونه در خاتمه سخنرانی خود اظهار کرد: قبل از اینکه دکتر روحانی به ما قلم بدهد، من می‌خواهم به صاحبان قلم، قلم بدهم و پس از اتمام سخنرانی خود چهار قلم به رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری وی و وزرای علوم و بهداشت اهدا کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image