ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توانمندی‌های علمی و دلسوزی وجه تمایز اساتید جهاددانشگاهی با سایر حوزه‌هاست

توانمندی‌های علمی و دلسوزی وجه تمایز اساتید جهاددانشگاهی با سایر حوزه‌هاست

رئیس مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی با تصریح بر اینکه نهاد فرهنگی جهاد دانشگاهی بر حفظ ارزش‌های انسانی، اسلامی و انقلابی تکیه دارد، گفت: دلسوزی و توانمندی‌های علمی می‌تواند وجه تفاوت و تمایز اساتید جهاد دانشگاهی با سایر حوزه‌ها باشد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه گیلان، دکتر مجدالدین - رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی عصر روز گذشته، 13 اردیبهشت‌ماه در مراسم بزرگداشت مقام معلم که به همت جهاددانشگاهی واحد گیلان در دانشکده علوم پایه برگزار شد، با بیان اینکه موقعیت آموزش‌های علمی کاربردی(مهارتی) در سطح کشور در یک موقعیت تحولی است، اظهار کرد: با همکاری مجموعه جهاد دانشگاهی می‌توانیم جایگاهمان را تثبیت و نسبت به تداوم فعالیت‌ها در عرصه آموزش عالی که نیاز اساسی کشور است، بهتر از گذشته عمل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم پرورش نیروهای شغل‌محور و ارتقای توانمندی‌های شغلی که نیاز اساسی کشور است، افزود: وجود مراکز مختلف آموزش عالی، رقابت ایجاد می‌کند؛ لذا بحث‌های زیرساختی از جمله فضا، امکانات، تجهیزات و... صرفا به مقوله ارتقاء کیفیت بر می‌گردد، اما دلسوزی و توانمندی‌های علمی خصوصا از جنبه تربیتی و فرهنگی می‌تواند وجه تفاوت و تمایز اساتید جهاد دانشگاهی با سایر مراکز آموزشی باشد.

مجدالدین با تصریح بر اینکه نهاد فرهنگی جهاددانشگاهی بر حفظ ارزش‌های انسانی، اسلامی و انقلابی تکیه دارد، گفت: این تمایز نظام آموزش عالی کشور را به سمت تعالی و ارتقای توانمندی‌های فراگیر و دانشگاهی هدایت می‌کند و این ارزشی است که جهاد دانشگاهی می‌تواند در حیطه آموزش بر آن تاکید داشته باشد؛ لذا روسای مراکز جهاد دانشگاهی باید نسبت به این مقوله غفلت نورزند.

جمشید رسایی - رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان نیز در این مراسم، انبیاء و اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) را الگوی اساتید و معلمین کشورمان دانست و بیان کرد: جهاددانشگاهی در 6 مرکز فعالیتهای آموزش عالی خود را دنبال می کند؛ لذا امیدواریم با همت همکاران جهاد دانشگاهی سال به سال توفیقات بیشتری را در عرصه فعالیتهای آموزشی خصوصا آموزش عالی کسب کنیم و کیفیت فعالیتهای آموزشی را نسبت به گذشته ارتقا ببخشیم.

به گزارش ایسنا، شاخص برنامه های فرهنگی مراسم بزرگداشت روز معلم، پخش کلیپی به مناسبت سالروز شهادت امام هادی (ع) با توجه به تقارن این مراسم در این روز بود که با استقبال حاضران مواجه شد.

در پایان مراسم از برگزیدگان مراکز آموزش عالی جهاددانشگاهی واحد گیلان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

آمار بازدید: 137 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image