ارتباط مستقیم با 30956 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد بررسی وظایف هیئت امناء استانی دانشگاه آزاد

بررسی وظایف هیئت امناء استانی دانشگاه آزاد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد بررسی وظایف هیئت امناء استانی دانشگاه آزاد گفت:‌ پیش‌نویسی در مورد وظایف هیئت امناء دانشگاه آزاد در بین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی توزیع شده است.

محمدباقر خرمشاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد موضوعات مورد بررسی در جلسه شب گذشته (سه‌شنبه) شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: ‌مهمترین بحث به ساماندهی اسباب‌بازی و نوشت‌افزار اختصاص داشت.

وی افزود: در جلسه شب گذشته (سه‌شنبه) مصوب شد مانند بازی‌های یارانه‌ای، بنیادی برای ساماندهی اسباب‌بازی و نوشت‌افزار تأسیس شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد جزئیات مصوبه تاسیس بنیادی برای سامان‌دهی به موضوعات اسباب‌بازی و نوشت‌افزار گفت: قرار شد این بنیاد رشته‌های را در زمینه صنعت اسباب‌بازی و نوشت‌افزار در دوره دکترا و کارشناسی ارشد راه‌اندازی کند.

خرمشاد در مورد بررسی وظایف هیئت امناء استانی دانشگاه آزاد در جلسه شب گذشته (سه‌شنبه) تصریح کرد:‌ پیش‌نویسی در مورد وظایف هیئت امناء دانشگاه آزاد در بین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی توزیع شده است تا اعضا پس از مطالعه آن، در جلسه آینده شورا این موضوع را بررسی کنند.

آمار بازدید: 174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image