ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نحوه حمایت ها از نخبگان تغییر می‌کند/ عضویت در بنیاد ملی نخبگان سیال می‌شود

نحوه حمایت ها از نخبگان تغییر می‌کند/ عضویت در بنیاد ملی نخبگان سیال می‌شود

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تغییراتی که در آئین‌نامه اجرایی نخبگان رخ خواهد داد، گفت: یک تغییر در شیوه شناسایی افراد خواهیم داشت و موضوع دیگر این است که نحوه کمک‌ها به سمت توانمندسازی حرکت می‌کند.

دکتر سورنا ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تغییرات آئین‌نامه نخبگان اظهار داشت: تغییر عمده‌ای که در نحوه شناسایی نخبگان رخ خواهد داد، به موضوع ورودی‌ها و خروجی‌های حوزه نخبگان اختصاص دارد.

وی افزود: در حال حاضر وقتی می‌گوییم 100 نفر اول کنکور مشمول آئین‌نامه‌های نخبگان می‌شوند، نفرات پس از آن فرصت عضویت در بنیاد و استفاده از تسهیلات را پیدا نمی‌کنند و ما این شیوه را تغییر داده و موضوع سیال می‌شود، به این شکل که عده‌ای به عضویت بنیاد ورود و عده‌ای خروج پیدا می کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خاطر نشان کرد: در واقع پروسه شناسایی برای افراد مشمول آئین‌نامه نخبگان بسته نخواهد شد.

ستاری با اشاره به تغییر شیوه کمک به نخبگان اظهار داشت: نحوه کمک ها تغییر خواهد کرد و به سمت توانمندسازی حرکت می کند. البته کمک‌های ماهیانه ادامه پیدا خواهد کرد و قطع نمی‌شود.

وی تاکید کرد: در موضوع توانمندسازی، اساتید راهنما وارد موضوع می شوند و با اعداد بالاتر، اما محدودتر جایزه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی به شرط پویایی نخبگی افراد به آنها تعلق می‌گیرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: در حال حاضر 13 هزار عضو بنیاد نخبگان داریم که این نوع جوایز برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا بر اساس شیوه‌نامه اجرایی تدوین می‌شود.

آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image