ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حرکت دانشگاه‌ها به سوی کیفیت‌بخشی تنظیم شود

حرکت دانشگاه‌ها به سوی کیفیت‌بخشی تنظیم شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: حرکت دانشگاه‌ها به سوی کیفیت‌بخشی تنظیم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌عباسی چهارشنبه‌شب در اختتامیه همایش ملی حوضه‏های رسوبی ایران از دیدگاه زمین‏شناسی نفت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، اظهار داشت: امروز رقابتی شدن دانشگاه‌ها در کشور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه اهمیت دانشجویان تنها برای حضور در کلاس‌های درس نیست، افزود: دانشجویان باید در رشته تخصصی خود تحقیق و پژوهش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می‌شود دانشجویان به سمت تحقیق و پژوهش بروند، برگزاری این قبیل همایش‌ها و مسابقات است.

مشهدی‌عباسی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی در دانشگاه‌ها باید انجام شود، گفت: اساتید باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و این در توسعه کیفی دانشگاه‌ها مؤثر است.

وی با بیان اینکه ارزیابی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: باید نقاط ضعف و مثبت این همایش‌ها را برای رفع نواقص مورد ارزیابی قرار داد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه دانشگاه‌ها از نظر کمی کاهش داشته‌اند، افزود: امروز باید دانشگاه‌ها به سوی کیفیت‌بخشی حرکت کنند.

مشهدی‌عباسی اضافه کرد: تلاش در این زمینه باعث می‌شود تا پایان تحصیل، نام‌ها به خوبی بدرخشد و دانشگاه‌ها خروجی مثبتی داشته باشند و حتی این موضوع می‌تواند در توسعه بیشتر دانشگاه‌ها کمک کند.

وی با بیان اینکه امروز رقابت برنامه اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌رود، افزود: دانشگاه‌ها باید به سمت کیفیت‌سازی بروند و اگر این اتفاق رخ ندهد، صدمه می‌بینند.

آمار بازدید: 132 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image