ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اسکان 90درصد دانشجویان متقاضی خوابگاه در خوابگاه‌های دولتی و خصوصی

اسکان 90درصد دانشجویان متقاضی خوابگاه در خوابگاه‌های دولتی و خصوصی

معاون وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به مناسبت فرا رسیدن هفته خوابگاهها گفت: 90 درصد دانشجویان متقاضی در خوابگاه های دولتی و بقیه در واحدهای بخش خصوص اسکان یافته اند که می توان با کمک خیرین و بخش خصوصی وضعیت خوابگاه ها را بهبود بخشید.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربیاجان شرقی، مجتبی صدیقی، در بیست و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 2 کشور در دانشگاه تبریز دانشگاه تبریز را مشهدالشهدای دانشگاه های کشور و مهد بسیاری از اساتید و دانشمندان برجسته بیان کرد و گفت: با انتخاب دکتر پورمحمدی به عنوان رییس جدید، این دانشگاه یقینا روند رشد سریع تری را خواهد داشت.

وی افزود: این دانشگاه کارنامه قابل قبولی را در عرصه های مختلف به جای گذاشته است که این امر وجود اساتید برجسته و پتانسیل زیاد در این دانشگاه را نشان می دهد.

وی ادامه داد: کار در حوزه دانشجویی بسیار سخت بوده و دست اندرکاران و مسئولان این بخش باید وقت بیشتری بگذارند تا دانشجویان با رفاه بیشتری به تحصیل خود بپردازند.

معاون وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین با اشاره به مناسبت فرا رسیدن هفته خوابگاهها گفت: 90 درصد دانشجویان متقاضی در خوابگاه های دولتی و بقیه در واحدهای بخش خصوص اسکان یافته اند که می توان با کمک خیرین و بخش خصوصی وضعیت خوابگاه ها را بهبود بخشید.

وی اظهار کرد: در حوزه خوابگاه ها تشکیل اتاق تندرستی، تقویت شورای خوابگاه ها، دفاتر مشاوره، اعطای تسهیلات بیشتر به دانشجویان مقاطع مختلف ضروری بوده و جزوء برنامه های وزارت علوم است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 151 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image